CoffeeMouse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoek mijn iphone Probleem.

Geachte Vodafone Forumleden,

Ik heb een groot probleem, heb een iphone 5 16GB die is gister kapot gegaan. Het hele scherm is onduidelijk met gekleurde/zwart-witte strepen en kan niets meer doen hierp hij heeft een eigen wil gekregen.

Nu komt mijn vraag, ik ben verzekerd heb een claimnummer gekregen dat zit allemaal wel goed alleen de functie; Zoek Mijn iphone kan ik niet uitzetten, ik heb werkelijk geen id wat het wachtwoord van me account is, als ik deze opnieuw aanvraag via icloud geeft deze aan dat het account niet eens bestaat! Allemaal heel vreemd, en nu kan ik de reparatie niet volledig aanvragen bij het vervangend toestel bedrijf dat het regelt voor klanten.

Wat is hierop de beste oplossing? Als er niets anders mogelijk is zeg ik per direct de vezekering op en ga ik wel langs een goedkope reparateur hier in de buurt.

Met vriendelijke groet,

Enno Hooijmans
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @CoffeeMouse ,

Uiteraard niet handig dat resetten van de site van iCloud niet lukt! Indien je je Apple ID wachtwoord bent vergeten moet normaal via de My Apple ID website (appleid.apple.com) het wachtwoord gereset worden. Wanneer dit niet lukt kan Vodafone je helaas niet helpen. We hebben namelijk geen toegang tot de Apple ID systemen. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met Apple. Bel hiervoor gratis met 0800 0201 581 of dien online een supportverzoek in via deze site. Wellicht kan een Apple winkel je hier ook mee helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic