muratbas11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

zomeractie loopt af op een zondag :( wanneer de klantenservice gesloten is

ik zou vandaag met heel mijn gezin (4 nummers waarvan 3 vodafone abbo's) willen overstappen naar red together en had graag gebruik gemaakt van de zomeractie van 3 euro korting p.m. dit is echter helaas niet doorgegaan omdat ik gisteren van vakantie terug ben en de klantenservice van vodafone op de zondagen niet bereikbaar is. ik heb namelijk wel een half uur aan de telefoon gezeten en naar de stem moeten luisteren welke vertelde dat alle medewerkers in gesprek waren.
beetje jammer dit... hopelijk kan ik hier morgen wel gebruik van maken maar vodafone kennende heb ik weinig hoop.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi muratbas11
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou vandaag nogmaals een keer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit is natuurlijk wel heel erg vervelend! Je zou eventueel ook een chat kunnen starten (kan soms ook druk zijn maar gewoon even volhouden).

Misschien ken je dan Vodafone toch nog niet goed genoeg... Heb zelf toch altijd wel hele goede hoop met Vodafone en ze proberen altijd wel iets te kunnen doen voor de klanten. Dus probeer het vandaag nog een keertje. Succes alvast!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi muratbas11
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik zou vandaag nogmaals een keer contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Dit is natuurlijk wel heel erg vervelend! Je zou eventueel ook een chat kunnen starten (kan soms ook druk zijn maar gewoon even volhouden).

Misschien ken je dan Vodafone toch nog niet goed genoeg... Heb zelf toch altijd wel hele goede hoop met Vodafone en ze proberen altijd wel iets te kunnen doen voor de klanten. Dus probeer het vandaag nog een keertje. Succes alvast!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Sommige afdelingen zijn aanwezig op zondag, echter niet allemaal. Helaas is de afdeling verkoop niet aanwezig op een zondag.
Je kunt inderdaad contact opnemen met mijn collega's om te vragen of het nog steeds mogelijk is om er gebruik van te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic