Marinus.s

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 nummer niet kunnen bellen

Ik heb sindskort een nieuwe werktelefoon met een simkaart van Vodafone, op mijn oude telefoon nooit problemen gehad. Alleen met deze telefoon (samsung) kan ik mijn dochter haar nummer niet meer bellen.

Ik kan verder iedereen bellen en mijn dochter kan mij ook bellen. Maar als ik haar bel gaat hij direct naar voicemail, en krijgt zij een sms dat ze een gemiste oproep van mij heeft die nooit is doorgekomen. Zij zit zelf bij KPN.

Hoe kan ik dit oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Marinus.s

Dat is apart en ik kan mij voorstellen ook vervelend. Zeker als je haar dringend nodig hebt.
Als eerste zou ik eens controleren of je dochter een blokkade op je nummer heeft gezet. Dit kun je controleren bij de instellingen van de contacten. Heeft dit geholpen?
Wat gebeurt er als je de simkaart in een ander toestel stopt?

Daarnaast kan er zowel via KPN als via ons (Vodafone) een onderzoek aangemaakt worden. Hierdoor gaan wij er mee aan de slag. Wij kunnen dan controleren of alles correct staat en gaat via ons netwerk.
Mochten bovenstaande stappen niet geholpen hebben, dan raad ik zeer zeker aan om dit aan te kaarten bij KPN. Vanuit hier kan ik het bij ons aankaarten voor je.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Marinus.s

Dat is apart en ik kan mij voorstellen ook vervelend. Zeker als je haar dringend nodig hebt.
Als eerste zou ik eens controleren of je dochter een blokkade op je nummer heeft gezet. Dit kun je controleren bij de instellingen van de contacten. Heeft dit geholpen?
Wat gebeurt er als je de simkaart in een ander toestel stopt?

Daarnaast kan er zowel via KPN als via ons (Vodafone) een onderzoek aangemaakt worden. Hierdoor gaan wij er mee aan de slag. Wij kunnen dan controleren of alles correct staat en gaat via ons netwerk.
Mochten bovenstaande stappen niet geholpen hebben, dan raad ik zeer zeker aan om dit aan te kaarten bij KPN. Vanuit hier kan ik het bij ons aankaarten voor je.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Marinus.s ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic