Rolandk98

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

10 gb gratis data

Ik was door mijn mb’s heen. En toen ging ik kijken naar extra data bundels. En tot mijn verbazing stond er dat ik een aantal gratis bundels aan kon zetten. Onder andere van 10 gb. Dit zou dan gratis zijn. Klopt dit? Is het echt kosteloos? En hebben meerdere mensen dit ervaren?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rolandk98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan wel online blijven met BloX Beperkt Internet. Je blijf in Nederland en de EU gratis online als je databundel op is. Je snelheid gaat dan wel omlaag. Video's kijken of muziek streamen zal niet meer lukken. Appen kan nog wel. Gelukkig maar! Kijk hier over Beperkt Internet.

Heb even gekeken en je hebt gelijk dat er in de app bij alles 0,00 euro staat als je extra wilt aanschaffen. Maar ga er maar zeker vanuit dat dit niet 0,00 euro is en dat dit een foutje is in de app. Je kunt de gok wagen en melden dat het er stond maar ik denk dat Vodafone kleine lettertjes heeft en je dan zal zeggen dat je zelf wel weet dat het niet gratis is.

Want kijk maar op deze pagina, hier staat wat je moet betalen voor hoeveel GB je extra wenst voor de volledige maand. En voor 10Gb is dat wel 30,- euro per maand: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Ik heb een copy gemaakt van het scherm en zal deze hier plaatsen om de mensen van Vodafone te vragen om hier even naar te kijken want dit klopt natuurlijk gewoon niet. Het ligt helemaal aan jezelf wat je doet, maar ik zou het er niet op gokken 🙂

Is misschien Sharon Marc- of Steven aanwezig om dit op te nemen met de juiste afdeling?
Ik heb het zelf via de app ook al doorgeven, weet niet of dat al voldoende is. Merk ook op dat het bij Bellen & SMS's op 0,0 euro staat. Dit is natuurlijk niet goed 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Rolandk98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan wel online blijven met BloX Beperkt Internet. Je blijf in Nederland en de EU gratis online als je databundel op is. Je snelheid gaat dan wel omlaag. Video's kijken of muziek streamen zal niet meer lukken. Appen kan nog wel. Gelukkig maar! Kijk hier over Beperkt Internet.

Heb even gekeken en je hebt gelijk dat er in de app bij alles 0,00 euro staat als je extra wilt aanschaffen. Maar ga er maar zeker vanuit dat dit niet 0,00 euro is en dat dit een foutje is in de app. Je kunt de gok wagen en melden dat het er stond maar ik denk dat Vodafone kleine lettertjes heeft en je dan zal zeggen dat je zelf wel weet dat het niet gratis is.

Want kijk maar op deze pagina, hier staat wat je moet betalen voor hoeveel GB je extra wenst voor de volledige maand. En voor 10Gb is dat wel 30,- euro per maand: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/extra-europese-data.shtml

Ik heb een copy gemaakt van het scherm en zal deze hier plaatsen om de mensen van Vodafone te vragen om hier even naar te kijken want dit klopt natuurlijk gewoon niet. Het ligt helemaal aan jezelf wat je doet, maar ik zou het er niet op gokken 🙂

Is misschien Sharon Marc- of Steven aanwezig om dit op te nemen met de juiste afdeling?
Ik heb het zelf via de app ook al doorgeven, weet niet of dat al voldoende is. Merk ook op dat het bij Bellen & SMS's op 0,0 euro staat. Dit is natuurlijk niet goed 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De bundels zijn niet gratis. Dit is intern bekend. Als je wilt mag je hiervoor een onderzoek aan laten maken. Mijn excuses hiervoor!
De 10GB kost 40,00 euro Rolandk98
Marcoonline

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom wordt dit dan niet breed gecommuniceerd dat dit een BUG is.
Hoeveel mensen gaan hierdoor een overwachte rekening krijgen doordat zij denken "gratis" ff 1,3,5 of 10GB extra te krijgen voor €0,00?

en gaan jullie mensen eventueel informeren als zij de block wel hebben geactiveerd en denken dat ze inderdaad de hoeveelheid GB's gratis hebben verdubbeld ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zie het meer als een koppeling die niet op orde is, niet zo zeer een bug.
Of Vodafone dit gaat communiceren en wat ze doen als mensen toch afsluiten met de gedachten voor 0,00 euro en dan achteraf toch een rekening krijgen, geen idee. Laten we hopen dat Vodafone dit snel op lost 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Daarom natuurlijk ook mijn advies om het aan te kaarten, dat je deze geactiveerd hebt en er 0,00 euro stond. Op die manier kunnen wij vanuit hier kijken wat wij er in kunnen doen (evt case aanmaken) of indien mogelijk evt de kosten crediteren uit coulance.
Rolandk98
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het inderdaad aangekaart. Voor mij worden de kosten vergoed en hou ik de bundel voor deze maand. Wat precies de reden was werd mij ook niet duidelijk.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super dat mijn collega's dit gedaan hebben voor je 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat goed zeg, super dat Vodafone dit zo heeft opgelost.
Veel plezier in ieder geval 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het zo is opgelost! Topic bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic