12-04-2019 – Bestellingen via winkels en telefoon - Opgelost

  • 12 april 2019
  • 2 reacties
  • 299 Bekeken

Op dit moment is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen via onze winkels en telefonische verkoop. Het gaat om nieuwe aansluitingen, maar ook het verlengen van bestaande aansluitingen. Sorry voor het ongemak. We zijn ermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Er is een tijdelijke bestelpagina geopend via http://directsales.vodafone.nl/shop. Het is mogelijk om via deze link een nieuwe bestelling te plaatsen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (verlengingen).

Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is over deze verstoring, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen'.

Verkorte link naar dit topic: https://www.vodafone.nl/act/c/storing

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Er is een tijdelijke bestelpagina geopend via http://directsales.vodafone.nl/shop. Het is mogelijk om via deze link een nieuwe bestelling te plaatsen, zowel voor nieuwe als bestaande klanten (verlengingen).
Inmiddels zijn bestellingen ook weer mogelijk via telefonische verkoop en onze winkels. Online werkt het ook weer via de gebruikelijke weg.