g-derooij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G netwerk Groningen

Sinds gisteren blijkt het 4G internet op het Hoofdstation in Groningen echt bagger te zijn. Ik kan gewoon geen verbinding maken, maar zodra ik het station verlaat lukt het wel weer. Waarom?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi g-derooij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom? Geen idee, hier op de community zijn alleen klanten die elkaar helpen en die kunnen daar geen antwoord op geven. Je kan het best even kijken of er misschien werkzaamheden zijn of misschien wel een storing, op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Mocht het langer duren allemaal, dan zou ik ook even een melding maken. Dat kan ook op die site! Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Succes in ieder geval 😉

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi g-derooij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Waarom? Geen idee, hier op de community zijn alleen klanten die elkaar helpen en die kunnen daar geen antwoord op geven. Je kan het best even kijken of er misschien werkzaamheden zijn of misschien wel een storing, op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Mocht het langer duren allemaal, dan zou ik ook even een melding maken. Dat kan ook op die site! Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Succes in ieder geval 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je gekeken op onze dekkingskaart g-derooij ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic