Danny1984

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5gb extra

Hoi heb een nieuw abbonoment maar ik zal 5 gb extra krijgen die heb ik niet want in almelo kun je geen ziggo krijgen dus je kreeg dan 5gb extra maar heb nog niks
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Danny1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien moet je aan een aantal voorwaarden voldoen om Vodafone & Ziggo Non-stop gratis extra's te krijgen. Echter, er zijn uitzonderingen en heb van een bericht van Steven begrepen dat er een actie loopt wanneer je geen Ziggo ontvangt ze je toch iets willen toekennen. Of de actie nog loopt, dat weet ik niet. Hou liever even een slag om de arm.

Het beste wat je kan doen is even de klantenservice van Vodafone bellen of door een chat te starten en daar even aan te vragen hoe het zit met je 5GB extra. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je daar dan ook antwoord op geven. Overigens, het kan soms 2 tot 4 weken duren voor deze daadwerkelijk op je abonnement zijn bijgeschreven (soms ook wel eerder, maar je moet ook beetje geduld hebben).

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zitten mensen die voor je kunnen kijken wat de afspraken zijn. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Danny1984
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaal gezien moet je aan een aantal voorwaarden voldoen om Vodafone & Ziggo Non-stop gratis extra's te krijgen. Echter, er zijn uitzonderingen en heb van een bericht van Steven begrepen dat er een actie loopt wanneer je geen Ziggo ontvangt ze je toch iets willen toekennen. Of de actie nog loopt, dat weet ik niet. Hou liever even een slag om de arm.

Het beste wat je kan doen is even de klantenservice van Vodafone bellen of door een chat te starten en daar even aan te vragen hoe het zit met je 5GB extra. Deze mensen kunnen in het systeem voor je kijken en je daar dan ook antwoord op geven. Overigens, het kan soms 2 tot 4 weken duren voor deze daadwerkelijk op je abonnement zijn bijgeschreven (soms ook wel eerder, maar je moet ook beetje geduld hebben).

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zitten mensen die voor je kunnen kijken wat de afspraken zijn. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Danny1984?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic