Pitbul

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5gb gekregen i.p.v. 10gb

Beste,

Ik heb sinds 1 december 2019 een nieuw abonnement afgesloten.Namelijk dit...

 

Red ESSENTIAL

5 GB

+ 5 GB

Onbeperkt

€ 25,00

...alleen was dit op black friday toen ik het heb afgesloten 23€...verder geen probleem.

Doordat ik heb verlengt zou ik 5gb + 5gb krijgen. Echter zie ik nu in mijn vodafone dat ik maar 5gb krijg. Gaat dit nog aangepast worden naar 10 gb?  

Bij vodafone beweerde ze dat ik Ziggo had aangevinkt.Namelijk dit …

 

Red ESSENTIAL

10 GB

Onbeperkt

€ 20,00

Dit was op black friday 18€.

Maar ik heb wel degelijk GEEN ziggo gekozen en zou volgens de de Vodafonesite 5GB +5GB krijgen….

Hetzelfde verhaal als een andere gebruiker 5 maand geleden namelijk "”zuidholland"”

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Pitbul,

Welkom op de community!

Er was inderdaad een aparte actie met 5GB extra. De 5GB wordt binnen 2 weken geactiveerd nadat het abonnement is ingegaan. Mocht dit niet het geval zijn, stuur even de volgende gegevens via een privebericht: Naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Groet, Steven

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Pitbul 
Als je Ziggo hebt aangegeven, of het stond al zo, maar je hebt deze niet, dan krijg je ook de korting niet en ook die extra data niet. Heb je wel Ziggo dan komt het nog. Controleer dan nog wel even je adres gegevens bij Vodafone en Ziggo. 

Heb je van dit alles niets gelezen en/of aangegeven en heeft Vodafone je een aanbieding gedaan, die jij schrijft, dan heb je dit waarschijnlijk zwart op wit en zou ik daarover contact opnemen met Vodafone, een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Wie weet krijg je daar nu iets sneller antwoord. 

Anders even wachten tot na de kerstdagen, dan is er hier weer een medewerker van Vodafone aanwezig om je verder te helpen. Ik kan dit niet omdat dit een klanten helpen klanten Community is. 

Al met al wens ik je wel alvast hele fijne feestdagen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Pitbul,

Welkom op de community!

Er was inderdaad een aparte actie met 5GB extra. De 5GB wordt binnen 2 weken geactiveerd nadat het abonnement is ingegaan. Mocht dit niet het geval zijn, stuur even de volgende gegevens via een privebericht: Naam, adres, postcode, mobiel nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Groet, Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zal voor nu het topic sluiten @Pitbul. Mocht het na 2 weken nog niet aangesloten zijn, stuur mij dan de bovenstaande gegevens via een privébericht en zet er even bij dat het om de 5GB + 5GB gaat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic