Nettie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

80% datalimiet in buitenland melding

Ik ben op moment in zuid Afrika, krijg elke dag melding dat ik 80% van mijn datalimiet heb gebruikt .Ik heb nog geen dag data limiet aangezet in zuid Afrika, zie dat ik heel weinig MB heb gebruikt . Wie herkent dit ? Wat moet ik er mee?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nettie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lekker hoor, in Zuid Afrika zitten, wat heerlijk.
Alleen minder fijn dat je elke keer een SMS krijgt dat je datalimiet voor 80% is gebruikt. Heb je niet per ongelijk Alles in 1 op Reis Wereld aan staan? Dit kan je zien door naar je My Vodafone, op je mobiel te gaan, daar te kiezen voor Service en dan kies je voor Bundels. Je krijgt dan een overzicht met al je openstaande Bundels. Ik weet dat mijn abonnement deze Bundel aan had staan terwijl ik dat niet zelf had gedaan.

Daarnaast ben je ook nog op een buitenlands Netwerk en dan is het voor Vodafone lastig te achterhalen waarom, mocht er niets aan de hand zijn, je toch elke keer een SMSje krijgt. Als er volgens je My Vodafone app niets is af gegaan aan Data, dan zou je de SMS info ook via je My Vodafone uit kunnen zetten.

Het is een lastig verhaal en mocht je er last van blijven houden dan zou je altijd nog even met de klantenservice van Vodafone in contact kunnen gaan om te vragen of die misschien kunnen zien of er ergens een foutje zit. Misschien helpt een reset van je nummer en is het ook opgelost. Je kan met de klantenservice ook chatten door hier een chat te starten.

Succes en nog veel plezier daar 🙂
Laat nog even weten of het is opgelost en als mijn antwoord juist is, geef dan op als Best Antwoord. Daar help je andere gebruikers ook weer mee. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is. Bedankt!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Nettie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Lekker hoor, in Zuid Afrika zitten, wat heerlijk.
Alleen minder fijn dat je elke keer een SMS krijgt dat je datalimiet voor 80% is gebruikt. Heb je niet per ongelijk Alles in 1 op Reis Wereld aan staan? Dit kan je zien door naar je My Vodafone, op je mobiel te gaan, daar te kiezen voor Service en dan kies je voor Bundels. Je krijgt dan een overzicht met al je openstaande Bundels. Ik weet dat mijn abonnement deze Bundel aan had staan terwijl ik dat niet zelf had gedaan.

Daarnaast ben je ook nog op een buitenlands Netwerk en dan is het voor Vodafone lastig te achterhalen waarom, mocht er niets aan de hand zijn, je toch elke keer een SMSje krijgt. Als er volgens je My Vodafone app niets is af gegaan aan Data, dan zou je de SMS info ook via je My Vodafone uit kunnen zetten.

Het is een lastig verhaal en mocht je er last van blijven houden dan zou je altijd nog even met de klantenservice van Vodafone in contact kunnen gaan om te vragen of die misschien kunnen zien of er ergens een foutje zit. Misschien helpt een reset van je nummer en is het ook opgelost. Je kan met de klantenservice ook chatten door hier een chat te starten.

Succes en nog veel plezier daar 🙂
Laat nog even weten of het is opgelost en als mijn antwoord juist is, geef dan op als Best Antwoord. Daar help je andere gebruikers ook weer mee. Aangezien dit een klanten helpt klanten Community is. Bedankt!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Was de informatie van Energieboy duidelijk Nettie ?
Nettie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor alle reacties
Het is opgelost ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic