timperry82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding = meer betalen

Op dit moment heb ik een onbeperkt bellen en sms abonnement met 6g voor 17 euro. Nu krijg ik een 'aanbieding' (omdat ik een trouwe klant ben) dat ik het huidige abonnement mag houden voor 'slechts' 21 euro.

Hoe kan het dat ik 4 euro meer ga betalen? Dit is toch geen aanbieding?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi timperry82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, als je nu opeens 4,- euro meer moet gaan betalen dan is dit natuurlijk geen aanbieding. Echter, je moet eigenlijk terug kijken naar het begin dat je je huidige abonnement bent aangegaan. Hoeveel kosten deze toen en wat heb je aan korting gekregen? Doe bij die 17,- euro de korting er weer bij en wat ga je dan betalen? (ik zou er bijna zeker van zijn dat het meer dan 21,- euro is)

Kan ook zijn dat het niet meer is dan die 21,- euro maar de abonnementen veranderen in de jaren en worden ook elke keer duurder en duurder. Dus het kan goed zijn dat het abonnement dat je toen had nu duurder is geworden. Dat is met alles zo in het leven, dus ook bij de abonnementen van Vodafone. Stel dat ze je elke keer korting blijven geven dan krijg je over 10 jaar geld terug als je een abonnement neemt :wink: (je snapt wel dat ik dit met een knipoog schrijf).

Je kan altijd nog eens een belletje wagen naar de klantenservice van Vodafone en zien of ze misschien nog iets meer voor je kunnen betekenen. Ik zeg niet dat het zo is, maar je kan het altijd proberen!

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan, als je dat wil 🙂
Fijne 2019 nog gewenst!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi timperry82
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, als je nu opeens 4,- euro meer moet gaan betalen dan is dit natuurlijk geen aanbieding. Echter, je moet eigenlijk terug kijken naar het begin dat je je huidige abonnement bent aangegaan. Hoeveel kosten deze toen en wat heb je aan korting gekregen? Doe bij die 17,- euro de korting er weer bij en wat ga je dan betalen? (ik zou er bijna zeker van zijn dat het meer dan 21,- euro is)

Kan ook zijn dat het niet meer is dan die 21,- euro maar de abonnementen veranderen in de jaren en worden ook elke keer duurder en duurder. Dus het kan goed zijn dat het abonnement dat je toen had nu duurder is geworden. Dat is met alles zo in het leven, dus ook bij de abonnementen van Vodafone. Stel dat ze je elke keer korting blijven geven dan krijg je over 10 jaar geld terug als je een abonnement neemt :wink: (je snapt wel dat ik dit met een knipoog schrijf).

Je kan altijd nog eens een belletje wagen naar de klantenservice van Vodafone en zien of ze misschien nog iets meer voor je kunnen betekenen. Ik zeg niet dat het zo is, maar je kan het altijd proberen!

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan, als je dat wil 🙂
Fijne 2019 nog gewenst!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons timperry82?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, topic is nu gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic