ferrrarie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanbod met verlengen

Ik ben zeer ontevreden over jullie klantenservice. Ik bel om 19:20-19:25 op, betreffende een raar aanbod tot verlengen. Ik heb op dit moment 5GBm 150m, onbeperkt sms voor 18/maand. Ik krijg een aanbod voor 3GB, onbeperkt bellen/sms voor 24/maand. Dus ik zeg dat ik dat raar vind. Krijg ik bij de tweede doorverwijzing het volgende aangeboden. 6GB, onbeperkt bellen/smsen voor 16/maand (2 jaar) of 17/maand (1 jaar). Dat moest ze bevestigen en ik moest in de wacht. Oke prima. Wordt de telefoon erop gelegd. Ik terugbellen, zelfde traject door, is het na 20:00 en kan het niet meer en geldt de aanbieding ook niet meer. Wat is dit????
5 Reacties 5
ferrrarie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Graag hier reageren of na 17:30 bellen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ferrrarie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je dit hebt moeten meemaken gisterenavond. De klantenservice is maar tot 20:00 uur geopend, waarschijnlijk dat je daarom geen verbinding meer kreeg. Of de aanbieding dat niet meer geldig is, dat weet ik niet. Het lijkt me toch dat wanneer Vodafone je een aanbieding doet dat deze in hun systeem staat en dat ze dit terug kunnen vinden.

Maar goed, dat kan ik niet bekijken want ik ben ook een klant en ik kan niet in het systeem. Je vraagt of Vodafone je hier antwoord wilt geven en anders terug gebeld wenst te worden. Dit kan jammer genoeg niet hier want dit is een klanten helpt klanten Community en Vodafone kan deze verzoeken hier niet aannemen. Daarom verwijs ik je toch weer terug naar de klantenservice van Vodafone door zelf te bellen en anders een chat te starten via je browser. Dan hoef je niet te bellen en heb je het ook gelijk zwart op wit, misschien wel zo handig!

Eventueel zou je ook nog een berichtje kunnen sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Als je belt, doe het dan gelijk na 17:30 uur, dan weet je zeker dat je tijd genoeg hebt.

Succes in ieder geval en spijtig dat ik je niet kan helpen maar Vodafone klantenservice wil je zeker wel helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.
ferrrarie
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al contact gehad, al overgestapt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
ferrrarie wrote:
Al contact gehad, al overgestapt.

Ik begrijp overgestapt naar een nieuw abonnement?
Tenminste, dat hoop ik wel 🙂

Dan wens ik je natuurlijk veel plezier met je nieuwe contract.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic