Willem M

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanbod verlenging

Ik heb nu één abonnement maar wil graag twee bestaande nummers van een andere aanbieder overzetten naar Vodafone. Dus van één naar drie, wat is het voordeligst?
mijn contact loopt binnenkort af en ik twijfel of ik mijn nummer nu hier houd en de andere ook hier onderbreng of ik ga naar de andere twee toe.
heb nu een red met tien gig data en door ziggo twintig, die raakt eigenlijk nooit op. Wat ik weer niet snap is dat ze mijn trouw willen belonen met een verhoging van de prijs met bijna tien procent, vandaar mijn twijfel. Het prettige is om nooit te weinig data te hebben, het trieste is toch een tien procent te moeten gaan betalen.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Willem M
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat je even rond kijkt wat er allemaal is en of het voordeliger is om alles om te zetten naar Vodafone of juist naar een andere provider. Hoe het bij andere providers zit kan ik je niet melden, daar zijn er zoveel, dat zou je dan zelf even moeten bekijken. Bij Vodafone zou ik je, als medeklant, een Vodafone Red Together adviseren.

De beheerder sluit het Red Together abonnement (40GB) af en sluit de rest van de groep aan met Red Together Extra (0GB). Vanaf twee personen wordt de 40GB verdubbeld naar 80GB en genieten jullie samen van één grote databundel. Elk Red Together Extra is maandelijks opzegbaar en zonder aansluitkosten. Bij de volgende Red Together Extra aansluiting blijft het 80GB (dat loopt dus niet nog meer op). Het loopt wel op als je ook een Ziggo abonnement hebt, dan krijg je 160GB ipv 80GB. Maar dit alles is te lezen op de pagina van Vodafone Red Together.

Voor dit alles betaal je dan 75,- euro per maand en heb je 80GB voor 3 personen (want je moet deze verdelen onder elkaar). Heb je nu ook Ziggo dan betaal je 70,- euro per maand, je krijgt dan 5,- euro extra korting op het abonnement en natuurlijk geen 80GB maar 160GB.

Kijk maar eens op de website die ik hierboven heb gegeven en dan kom je er zelf wel uit. En dan is het vergelijken bij andere providers. Klinkt dit hier boven allemaal teveel dan zijn er natuurlijk ook andere abonnementen bij Vodafone, zie daarvoor op deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red5-red-essential/2-jaar/true/

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Mocht je nog meer vragen hebben dan kan je die hier altijd stellen. Wil je inhoudelijke vragen stellen over kosten en zo, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of via een chat te starten met iemand van de klantenservice. Die kunnen ook in je gegevens kijken wat je nu hebt en misschien nog een andere aanbieding doen.
Willem M
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat is een hoop datategoed maar ook wel een een behoorlijk bedrag. Maar dank voor je antwoord.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat we via de Community geen aanbiedingen kunnen doen, heb ik het topic gesloten.
Het beste kun je hiervoor bellen met 0800-0560. Mijn collega's kunnen je een persoonlijke aanbieding doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic