Vraag

Aankoopfactuur

  • 17 mei 2019
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Ik ben mijn aankoop factuur kwijt. Zouden jullie het opnieuw kunnen sturen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Emran12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.


Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan. Dit geldt voor contracten die voor 2017 zijn afgesloten

Even een kleine toevoeging. De klantenservice zal je hiervoor doorverwijzen naar: http://voda.fo/ne/8zisv
Hoi @Emran12

Heb je inmiddels de pakbon/order al opgevraagd? Mocht dit nog niet gedaan zijn en het toestel is online, telefonisch besteld of is het een contract na 2017 via de winkel, dan hoor ik het graag.
Topic gesloten, geen reactie.