Beantwoord

Aanmelden my vodafone

  • 15 januari 2019
  • 6 reacties
  • 245 Bekeken

Het lukt mij niet om aan te melden bij de Vodafone app.
Ik heb geprobeerd op mijn wachtwoord te wijzigen maar hij herkent niks van mijn gegevens. Ook postcode etc niet..Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Xjaninevs 19 januari 2019, 16:41

Ja het is gelukt!
Ik had blijkbaar niet mijn account geactiveerd hahah! Oeps!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Xjaninevs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de app ook al delete en daarna er terug opgezet?
Lukt het anders wel via www.vodafone.nl om in te loggen op je My Vodafone?

Blijf je problemen behouden dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Wil je dit niet dan kan je ook nog een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Via de Community is het niet mogelijk om je verder te helpen als klanten onder elkaar.
Laat nog even weten of het is gelukt. Succes!
Reputatie 6
We zijn benieuwd naar een status-update @Xjaninevs!
Reputatie 7
Badge +17
@Xjaninevs = het je gelukt?
Ja het is gelukt!
Ik had blijkbaar niet mijn account geactiveerd hahah! Oeps!
Super om te lezen dat het opgelost is @Xjaninevs
Topic gesloten.