Jeroen Selman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Aantal MB's nieuw abonnement

Op 11 dec jl is mijn nieuwe contract via mobiel.nl bij vodafone geactiveerd. Doordat ik ook ziggo klant ben, zou ik o.a. dubbele data in mijn contract krijgen (10MB ipv 5MB). nu zie ik MyVodafone alleen de 5MB staan. wanneer wordt dit gecorrigeerd naar 10 MB? hoor graag. bvd. gr Jeroen Selman

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jeroen Selman 

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit Vodafone een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).


Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

 

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

 

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
1bammihab

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je dubbele mb krijg je als je werkelijke datum van je contact 

Heb bereikt 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

VF en Ziggo gaan eerst je adres gegevens naast elkaar leggen en als dat klopt dan krijg je bij VF dubbele data en €2,50 of €5 korting op je factuur en bij Ziggo een gratis zender pakket naar keuze (Kids, Sport of L pakket). Dit alles kan tot ongeveer 1 maand duren.

 

Je krijgt trouwens 10GB ipv MB

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jeroen Selman 

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit Vodafone een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).


Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

 

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

 

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

 

 

Jeroen Selman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste allemaal, hartelijk dank voor jullie reacties, Helder verhaal en t moet inderdaad GB ipv MB zijn. haha

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het helder is :). Mocht je nog vragen hebben @Jeroen Selman, dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic