MaikelFR12

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement

Mijn abbonement loopt op 25 augustus 2019 af ik kan hem voor 4 maanden eerder opzeggen maar wat gebeurt er als ik hem eerder opzeg dan die 4 maanden? En als ik dan een ander contract bij jullie afsluit ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MaikelFR12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan binnen de 4 maanden vóór einde contract alvast een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone. Dat doe je bv als je een nieuw toestel nodig hebt of een aanbieding ziet die je graag wilt hebben. Je krijgt dan je nieuwe toestel al opgestuurd en die kan je dan al gebruiken (nog tijdens je oude abonnement binnen die 4 maanden) en daarna gaat je nieuwe abonnement in. In jou geval op 25 aug. 2019.

Wil je opzeggen dan zal na 25 augustus 2019 je nummer komen te vervallen mits je bij een andere provider een nieuw abonnement hebt genomen dan neem je je nummer mee en gaat je abonnement pas in bij je nieuwe provider op 25 augustus 2019. Want ook dan pas loopt hier je contract af.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MaikelFR12
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan binnen de 4 maanden vóór einde contract alvast een nieuw abonnement afsluiten bij Vodafone. Dat doe je bv als je een nieuw toestel nodig hebt of een aanbieding ziet die je graag wilt hebben. Je krijgt dan je nieuwe toestel al opgestuurd en die kan je dan al gebruiken (nog tijdens je oude abonnement binnen die 4 maanden) en daarna gaat je nieuwe abonnement in. In jou geval op 25 aug. 2019.

Wil je opzeggen dan zal na 25 augustus 2019 je nummer komen te vervallen mits je bij een andere provider een nieuw abonnement hebt genomen dan neem je je nummer mee en gaat je abonnement pas in bij je nieuwe provider op 25 augustus 2019. Want ook dan pas loopt hier je contract af.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het wel.
MaikelFR12
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar wat als ik mijn abbonement eerder opzeg dan die vier maanden
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
MaikelFR12 wrote:
Maar wat als ik mijn abbonement eerder opzeg dan die vier maanden

Dan moet je deze afkopen bij Vodafone.
Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen ze bij Vodafone een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Volgens mij kan je dan het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur.
MaikelFR12
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar geld dat dan ook bij een Sim-only abonnement
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Natuurlijk, als je contract nog niet klaar is kan je niet zomaar stoppen. Dan zal je je contract moeten afkopen of gewoon wachten tot het contract klaar is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over MaikelFR12?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic