mh meijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement loopt door ook toen mijn telefoon 11 dagen in reparatie was

op 27 augustus heb ik mijn mobiel voor reparatie aan geboden op 7 sept is mij telefoon o m geruild voor niuew telefoon
dat is fijn maar nu zou ik voor de 11 dagen dat ik niet kon bellen en internetten wel een compesatie van de abbonementskosten willen
hoor graag van Vodafone voor een compensatie
vriendelijke groet
mh meijer
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mh meijer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone maar als je een toestel ter reparatie brengt dan loopt je abonnement gewoon door. Je had je SIMkaart ook in een ander toestel kunnen stoppen om te gebruiken. Dus ik ga er niet vanuit dat ze dit gaan vergoeden.

Maar nogmaals, ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus je kan het beter vragen aan Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom kunnen wij klanten onder elkaar hier niets over zeggen.

Bel de klantenservice van Vodafone of ga een chat aan met Vodafone.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze kunnen wel in het systeem en je misschien verder helpen.

Info over recht hebbende van compensatie:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/vergoeding-bij-storing.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi mh meijer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone maar als je een toestel ter reparatie brengt dan loopt je abonnement gewoon door. Je had je SIMkaart ook in een ander toestel kunnen stoppen om te gebruiken. Dus ik ga er niet vanuit dat ze dit gaan vergoeden.

Maar nogmaals, ik ben niet werkzaam bij Vodafone dus je kan het beter vragen aan Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten community en daarom kunnen wij klanten onder elkaar hier niets over zeggen.

Bel de klantenservice van Vodafone of ga een chat aan met Vodafone.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze kunnen wel in het systeem en je misschien verder helpen.

Info over recht hebbende van compensatie:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/vergoeding-bij-storing.shtml
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi mh meijer,

Als jouw toestel kapot is en gerepareerd moet worden, biedt Vodafone daar geen vergoeding of compensatie voor. De contractperiode van het abonnement loopt namelijk gewoon door. Zoals Energieboy ook al terecht aangaf; je simkaartje is inderdaad nog gewoon actief/bruikbaar.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou mh meijer ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic