Arjandewit

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Abbonement wijzigen na afsluiten sim-only

Hoi Vodafone,

Ik heb 9 dagen geleden mijn sim-only abbonement verlengd en daar ben ik tevreden mee.
Echter zie ik dat vanaf vandaag de nieuwe iphone te pre-orderen is en daar heb ik interesse in.

Ik zie dat ik mijn sim only abbonement binnen 14 dagen kan cancellen..
Kan ik echter ook de nieuwe iphone 11 pro pre-orderen zonder te cancellen?
Ik wil de telefoon met hetzelfde data plan zoals ik nu heb.

Groetjes Arjan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Arjandewit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt als een uitdaging 🙂
Je hebt nu een SIM-Only abonnement en je wilt straks om 14:00 uur je abonnement gaan aanpassen met een nieuwe iPhone 11. Ik zat eerst te denken aan Vodafone Next, maar dan moet je abonnement 2 maanden of ouder zijn, en dat gaat niet lukken. Ik denk dat je het beste straks kan bellen om te vragen of het mogelijk is om je abonnement met toestel om te zetten. Mocht het dan niet lukken, stop je je huidige abonnement, want je hebt nog een aantal dagen. Dat is natuurlijk wel een werk, maar als je het echt wil.

Met data plan zal het geen probleem zijn, de prijzen, misschien ga je daar wel iets aan merken. Ik weet het ook niet en als je het zeker wilt weten voor 14:00 uur, neem dan nu nog even contact op met de klantenservice van Vodafone.

Misschien dat nog voor die tijd Sharon iets kan melden, die is werkzaam bij Vodafone. Maar weet dat ze het op dit moment erg druk hebben met de voorbereidingen van de Pre-Order, dus ik zou gewoon even bellen met Vodafone.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11823Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Arjandewit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat klinkt als een uitdaging 🙂
Je hebt nu een SIM-Only abonnement en je wilt straks om 14:00 uur je abonnement gaan aanpassen met een nieuwe iPhone 11. Ik zat eerst te denken aan Vodafone Next, maar dan moet je abonnement 2 maanden of ouder zijn, en dat gaat niet lukken. Ik denk dat je het beste straks kan bellen om te vragen of het mogelijk is om je abonnement met toestel om te zetten. Mocht het dan niet lukken, stop je je huidige abonnement, want je hebt nog een aantal dagen. Dat is natuurlijk wel een werk, maar als je het echt wil.

Met data plan zal het geen probleem zijn, de prijzen, misschien ga je daar wel iets aan merken. Ik weet het ook niet en als je het zeker wilt weten voor 14:00 uur, neem dan nu nog even contact op met de klantenservice van Vodafone.

Misschien dat nog voor die tijd Sharon iets kan melden, die is werkzaam bij Vodafone. Maar weet dat ze het op dit moment erg druk hebben met de voorbereidingen van de Pre-Order, dus ik zou gewoon even bellen met Vodafone.
Arjandewit
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Top dankjewel!

Ik zal de klantenservice even bellen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je contact gehad met onze klantenservice Arjandewit en de iPhone kunnen regelen?
Arjandewit
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sharon wrote:
Heb je contact gehad met onze klantenservice Arjandewit en de iPhone kunnen regelen?


Jazeker! Het abonnement moest gecanceld worden en een nieuwe order is geplaatst!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Top! Dan is dit opgelost via een ander kanaal. Mag ik het topic sluiten? 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic