LH.Pistorius

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abo omzetten

Ik ben al een maand bezig voor mijn nieuwe abo te krijgen.
Ik hoef maar een betaalverzoek van de telefoon van 10€ te krijgen om dan nieuwe abo te krijgen en dat duurt al zeker een maand en nog niets

Triest
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LH.Pistorius
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom is het voor ons klanten niet mogelijk om je hiermee te helpen. Het is dus voor mij ook een raadsel waarom je zo lang moet wachten. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Wil je dit niet dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je ook heel goed verder helpen met info.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LH.Pistorius
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en daarom is het voor ons klanten niet mogelijk om je hiermee te helpen. Het is dus voor mij ook een raadsel waarom je zo lang moet wachten. Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten.

Wil je dit niet dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen je ook heel goed verder helpen met info.

Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost!
LH.Pistorius
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy dank je wel.
Ik moet nu 5 dagen wachten op de mail deze bevestiging en de laatste €10 ( toestel kosten) betalen en dan zou het geregeld zijn ?????
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ja, als de klantenservice van Vodafone je dit zegt, dan zal het zo zijn. Ik weet ook niet waarom het 5 dagen moet duren? Misschien controle of iets, dat is alleen wat Vodafone weet en je antwoord op kan geven.

Afwachten nu en ik ga er vanuit dat als je de bevestiging hebt gehad en je hebt je betaling gedaan dat het dan snel is opgelost. Verder kan ik je hier ook niets op zeggen, werk niet bij Vodafone en kan daarom niet met je mee kijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag een update over de situatie LH.Pistorius...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels opgelost LH.Pistorius? Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic