Harm Zwiers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonement Vodafoon versus Tele 2/TMobile

Wat is het verschil in netwerk dat Tele 2 / TMobile voor 25 Euro een G4 Data limiet vrij abonnement aanbidet en dat je met Vodafoon met het duurtste abonnement nogsteeds een data limiet hebt
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Harm Zwiers
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wil natuurlijk niet vervelend doen maar eigenlijk geef je zelf al het antwoord 🙂
Bij de andere providers heb je onbeperkt data gebruik en bij Vodafone heb je een data gebruik (niet onbeperkt). Dat is het verschil en het is maar waar jij je het lekkerste in voelt. Ik kan natuurlijk niet spreken over de andere providers, dan zal je daar op de website even moeten kijken of daar nog voorwaarden aan zitten. Maar als je mij vraagt over Vodafone dan zeg ik dat je hier een zeer goed netwerk hebt en er zijn bij alle netwerken wel +'en en -'en te noemen. Die keuze ligt echt helemaal bij jezelf.

Goed alle websites naast elkaar leggen en kijken waar je je het fijnst bij voelt. Heb je ook Ziggo dan krijg je bij Vodafone ook nog eens dubbele data en als je een Red abonnement neemt ook nog eens 5,- euro per maand extra korting.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic