Vraag

abonnement

  • 1 juli 2019
  • 6 reacties
  • 263 Bekeken

Mijn abonnement zou aangepast worden per 1 juli maar ik zie hier niets van terug in mijn nieuw overzicht

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @epmrutten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

1 juli duurt nog een gehele dag. Ik verwacht dat je zeker aan het einde van de dag in orde is en anders 24 uur na activatie. Wil je er helemaal zeker van zijn, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

In ieder geval veel plezier met je verlening.
Is je abonnement inmiddels omgezet @epmrutten?
Ehhhh nee
Als je wilt, kan ik met je meekijken hoe het ervoor staat.
Reputatie 6
We ontvangen graag nog een reactie @epmrutten. Mocht dit niet meer het geval zijn, dan wordt het topic gesloten.
Geen reactie, topic gesloten.