dpluim

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement

Hoe is het mogelijk dat een antwoord van het hoofdkantoor O lang op zich laat wachten ?
Heb reeds vele telefoon gesprekken gehad met heel veel beloftes.
Ik ga niet teveel in detail ,want ik heb overal bewijzen en contracten plus order nummers om het eventueel te laten zien.
Op oktober 26 -2017 heb ik een bestaand contract verlengd met aanschaf van een nieuwe I-Phone 8 Plus met een contract duur van twee jaar inclusief aflossing telefoon maandelijks te voldoen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik op mijn Vodafone te lezen dat mijn betaling aan de aflossing telefoon niet in maart 2020 afloopt maar pas in juni 2021.
Dat zou onderzocht worden maar antwoord blijft uit .. Ook vertelde een medewerker mij dat ik geen I-Phone 8 plus heb maar een Samsung. Kan niet gekker !
Ben al zeker 20 jaar klant bij Vodafone altijd op tijd betaald., en dan wordt je zo behandeld.
Geeft mij te denken en vraag mij af hoeveel gedupeerden er nog meer zijn.
20 Reacties 20
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi dpluim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje zeg, dat klinkt niet best. Verkeerde datum en ook nog eens een verkeerde toestel in het systeem. Het is alleen vervelend om te moeten zeggen maar dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten onder elkaar kunnen elkaar niet helpen. Al had ik het graag gedaan.

Misschien, het is maar een tip, kan je een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen ook voor je in het systeem kijken en misschien kunnen ze iets meer dan de mensen die je tot nu toe hebben geholpen (of eigenlijk niet hebben geholpen).

Je zou het kunnen proberen en ik hoop dat ze je beter kunnen helpen. Mijn ervaring is erg goed met Facebook of Twitter. Wie weet bij jou ook. Laat nog even weten hoe het is gegaan.
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al was het alleen maar even stoom afblazen !
Dank voor jouw reactie ben benieuwd wanneer Vodafone reageert ,ik hou je op de hoogte .
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
dpluim wrote:
Al was het alleen maar even stoom afblazen !
Dank voor jouw reactie ben benieuwd wanneer Vodafone reageert ,ik hou je op de hoogte .

Ik begrijp helemaal dat je hier stoom wilt afblazen.
Maar hier verwacht ik geen reactie van Vodafone. Omdat ze hier ook niet zoveel kunnen doen. Er zijn we moderatoren maar die zijn er meer om alles te bekijken en eventueel hulp te bieden waarmee ze kunnen helpen. Dit soort dingen is beter om via Facebook of Twitter te doen of toch via de klantenservice van Vodafone. Hoe vervelend het ook is 🙂

Maar we wachten rustig af. Succes, we horen het wel.
En misschien kan Steven moderator je helpen? Die zegt hier en daar ook via PM mensen te kunnen helpen. Is nieuw, dus wie weet als hij je bericht tegen komen. Daarom heb ik hem nu ook maar even genoemd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi dpluim

Jeetje wat een ervaring! Kan mij voorstellen dat je er klaar mee bent!
Hoe en wanneer heb je de klacht ingediend? En wat is er precies toegezegd? Je mag dit ook eventueel via een privebericht sturen naar mij.
Ik wil met je meekijken maar ik kan niet garanderen dat ik het daadwerkelijk ook kan oplossen.
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel voor het meedenken .
Ik ontdekte het bij toeval op mijn Vodafone ,verder heb ik alle logische stappen ondernomen.
Nu rest mij nog maar Rechtsbijstand in te schakelen alle papieren heb ik al klaar liggen ,maar ik wil jullie wel op de hoogte houden omdat dit weer zo’n idiote strijd is .
Maar het stoort mij dat er zoveel beloften worden gegeven en dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt en intussen heb je iedere keer een ander die het wel zal regelen.
In elk geval bedankt voor je reactie .
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat begrijp ik zeker dpluim
Helaas is het zo dat (afhankelijk van het issue) we vaak van meerdere afdelingen afhankelijk zijn.
Mocht ik iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag.
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Steven, het wordt met de dag en 4 contact personen verder echt hilarisch elke persoon zegt dat ik gelijk heb maar zij hebben geen beslissings bevoegdheid.
Daar wordt op hogere regionen en hoofdkantoor over beslist ,vandaag 20 juli weer een gesprek gehad en weer wordt gezegd “ U heeft gelijk “ dat zoeken wij uit en beloven .U dit in Uw berichten box te plaatsen .
Heb nu een 10 dagen afspraak gemaakt voor een duidelijk antwoordt van het hoofdkantoor ,zoniet dan ga ik stappen ondernemen.

Dit was een beloofde update.
Vriendelijke groet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de update dpluim
Hopelijk wordt het opgepakt en opgelost. Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk ook graag!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor de update dpluim
Ik hoop echt dat ze het dan nu goed oppakken en dat je over 10 dagen geen stappen hoeft te ondernemen. Dat Vodafone dit zelf oplost en dat je daar niet weer iemand anders voor hoeft in te schakelen. Hou ons via hier op de hoogte, ook ik hoor graag hoe het is opgelost.

Heb jammer genoeg geen glazenbol om voor je vooruit te kijken maar zal wel met je mee duimen dat Vodafone inziet dat daar fouten zijn gemaakt en dat ze deze dan recht zetten. (liefst met een excuus :wink:)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels al een reactie dpluim? (ook al zijn de dagen nog niet voorbij).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic sluiten dpluim.
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Steven ,
Nog steeds niets gehoord van Vodafone ben het bellen moe geworden steeds iemand anders die van alles beloofd maar nooit een reactie.

ik heb het nu uit handen gegeven en het ligt nu bij mijn rechtsbijstand , je hoeft de Topic niet te sluiten want ik heb je beloofd als er nieuws is jullie op de hoogte te houden. Want wat mij overkomt is te gek voor woorden .
Het hoofdkantoor gesproken met ene Roman laat al een maand niets horen ,het is bij het onbeschofte af.
Ben al meer dan 20 jaar bij Vodafone altijd een goede betaler geweest.
Je begrijpt het wel als ik zeg einde abonnement einde Vodafone als het zo door gaat.
vriendelijke groet ,
DPluim
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi dpluim

Ik begrijp je zeker! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent.
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het natuurlijk ook graag! Ik zal het topic dan langer open laten staan. Normaal wordt een topic gesloten als er voor een bepaalde periode geen reactie is geweest. Ik hoor dan ook graag of er een oplossing komt.
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor het aanbod , maar het gaat nu een Juridische zaak worden ,want dit mag echt niemand meer overkomen !

Dank en Groetjes
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag heeft de advocaat de brief gestuurd en mail met de sommatie om binnen 14 dagen te reageren .
Ik hou jullie op de hoogte !!

Vriendelijke groet !
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
dpluim wrote:
Vandaag heeft de advocaat de brief gestuurd en mail met de sommatie om binnen 14 dagen te reageren .
Ik hou jullie op de hoogte !!

Vriendelijke groet !

Jeetje wat vervelend zeg.
Fijn dat je ons op de hoogte wilt houden. Ben ook wel benieuwd hoe dit afloopt.
Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de update dpluim.
dpluim
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het is zover nadat ik rechtsbijstand heb ingeschakeld na een maand niets gehoord te hebben is het toch gelukt om mijn recht te behalen.
Vodafone heeft in een schrijven aan mijn rechtsbijstand laten weten fat er bij het afsluiten van een nieuw abonnement fouten zijn gemaakt.
Nu wordt alles hersteld en in orde gemaakt.
Het is jammer dat ik 11 personen aan de lijn heb gehad die allemaal beloofden terug te bellen ,maar dat nooit hebben gedaan zelfs van het hoofdkantoor in Maastricht niet.
Wat nog teleurstellend is dat er geen sorry of excuses vanaf kan ,jammer meer dan 20 jaar bij Vodafone altijd op tijd betaald .
Nu heb ik mijn bedenkingen gekregen bij het handelen van dit bedrijf.
De vraag blijft nu open “ Wat als ik rechtsbijstand niet had ingeschakeld ?”

Beste Forum leden ik sluit hiermee af met een ontevreden gevoel ondanks het behalen van mijn recht .

Met vriendelijke groet,
D.Pluim
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor de info.
Zeker jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Succes in ieder geval!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic