Suyen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement aanvragen en omzetten

Hoi, ik heb onlangs een nieuw abonnement bestelt voor mijn zoon. Dit is heel prettig. Alleen ik vraag mij af of het voordeliger is om een Vodafone Together abonnement te nemen?
Daarnaast wil ik mijn abonnement ook verlengen met een nieuw toestel en vraag ik mij af wat voor acties hier voor zijn. Ik heb al een aantal keren proberen te bellen maar ik kom er niet door heen.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Suyen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat leuk dat je daar aan zit te denken. Ik denk namelijk ook wel dat het misschien een idee is om samen Red Together te nemen. Zeker als je ook nog Ziggo klant bent, dan krijg je namelijk dubbel data en korting op je abonnementen. Het beste wat je kan doen is contact opnemen met Ziggo. Mensen die al klant zijn, zoals jij, kunnen het beste contact opnemen met dit nummer: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 09.00 - 18.00 uur).

Met deze mensen zou ik overleggen wat je het beste kan doen en wat de voordelen zijn. Daarnaast kunnen ze ook gelijk kijken of jij je contract kan verlengen met een nieuw toestel. Succes en laat nog even weten hoe het is verlopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Suyen Je mag hiervoor ook bellen met 0800-0560 of een chat starten. Daarnaast mag je ook langs een van onze winkels gaan. Laat je weten of het gelukt is?

Het is zeker mogelijk om een Red Together abonnement te nemen. Zorg ervoor dat jouw nummer het hoofdnummer is. Daarna laat je het nummer van je zoon omzetten naar jouw klantnummer. Dit kan via https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml
Vervolgens ga je bellen met mijn collega's van de afdeling migratie en laat je zijn abonnement omzetten naar een Red Together Extra. Dit mag via het nummer 0800 - 2266789 (ma - vr 08:00 - 20:00, za 08:00 - 18:00).

Meer over Red Together lees je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together.shtml
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Suyen

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic