Beantwoord

Abonnement alsnog geincasseerd

  • 17 januari 2019
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Geachte ,
per 22-december 2018 is mijn abonnement niet meer verlengd .
nu log ik in op mijn ING en jullie boeken alsnog af waar komt dit vandaan ?

ik vraag jullie mij af te sluiten
en even contact met mij op te nemen.
hier heb ik uitleg voor nodig

groet chesney geerlof
icon

Beste antwoord door Energieboy 17 januari 2019, 08:22

Hoi @Chesney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een contract stopt niet zomaar, deze moet je wel zelf opzeggen.
Als je abonnement liep t/m 22 december 2018 en je hebt geen brief toegezonden om deze op te zeggen dan loopt deze stilzwijgend door met elke keer 1 maand. Dus wil je van je abonnement af dan zal je die moeten opzeggen en hou rekening met 1 maand opzegtermijn.

Voor het opzeggen kan je deze pagina raadplegen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Heb je er nog verdere vragen over dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen met je mee kijken maar opzeggen moet je toch even doen anders blijft het contract doorgaan.

Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Chesney

Welkom op de Community!
Je geeft aan dat je het abonnement niet hebt verlengt. Heb je het abonnement ook stopgezet. Heb je het abonnement niet stop gezet, dan loopt het stilzwijgend door totdat je het abonnement verlengt, stopzet of nummerbehoud aanvraagt.
Heb je het wel stopgezet dan krijg je in de maand nadat het nummer/ abonnement is stopgezet een factuur met eventuele gebruikskosten over de maand ervoor.
In My Vodafone kun je zien waar deze kosten vandaan komen door de factuur te specificeren.
Mocht je er niet uitkomen, wil je ons dan een berichtje sturen via de chat of via Facebook/Twitter? Dan kijken wij met je mee hiervoor.
Via de Community heb ik geen mogelijkheid om te bellen of in de systemen te kijken wegens privacy redenen.
Laat je weten waarom er nog een factuur is geïncasseerd?
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Chesney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een contract stopt niet zomaar, deze moet je wel zelf opzeggen.
Als je abonnement liep t/m 22 december 2018 en je hebt geen brief toegezonden om deze op te zeggen dan loopt deze stilzwijgend door met elke keer 1 maand. Dus wil je van je abonnement af dan zal je die moeten opzeggen en hou rekening met 1 maand opzegtermijn.

Voor het opzeggen kan je deze pagina raadplegen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Heb je er nog verdere vragen over dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen met je mee kijken maar opzeggen moet je toch even doen anders blijft het contract doorgaan.

Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost.
Reputatie 7
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.