Chesney

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement alsnog geincasseerd

Geachte ,
per 22-december 2018 is mijn abonnement niet meer verlengd .
nu log ik in op mijn ING en jullie boeken alsnog af waar komt dit vandaan ?

ik vraag jullie mij af te sluiten
en even contact met mij op te nemen.
hier heb ik uitleg voor nodig

groet chesney geerlof
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Chesney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een contract stopt niet zomaar, deze moet je wel zelf opzeggen.
Als je abonnement liep t/m 22 december 2018 en je hebt geen brief toegezonden om deze op te zeggen dan loopt deze stilzwijgend door met elke keer 1 maand. Dus wil je van je abonnement af dan zal je die moeten opzeggen en hou rekening met 1 maand opzegtermijn.

Voor het opzeggen kan je deze pagina raadplegen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Heb je er nog verdere vragen over dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen met je mee kijken maar opzeggen moet je toch even doen anders blijft het contract doorgaan.

Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Chesney

Welkom op de Community!
Je geeft aan dat je het abonnement niet hebt verlengt. Heb je het abonnement ook stopgezet. Heb je het abonnement niet stop gezet, dan loopt het stilzwijgend door totdat je het abonnement verlengt, stopzet of nummerbehoud aanvraagt.
Heb je het wel stopgezet dan krijg je in de maand nadat het nummer/ abonnement is stopgezet een factuur met eventuele gebruikskosten over de maand ervoor.
In My Vodafone kun je zien waar deze kosten vandaan komen door de factuur te specificeren.
Mocht je er niet uitkomen, wil je ons dan een berichtje sturen via de chat of via Facebook/Twitter? Dan kijken wij met je mee hiervoor.
Via de Community heb ik geen mogelijkheid om te bellen of in de systemen te kijken wegens privacy redenen.
Laat je weten waarom er nog een factuur is geïncasseerd?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Chesney
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Een contract stopt niet zomaar, deze moet je wel zelf opzeggen.
Als je abonnement liep t/m 22 december 2018 en je hebt geen brief toegezonden om deze op te zeggen dan loopt deze stilzwijgend door met elke keer 1 maand. Dus wil je van je abonnement af dan zal je die moeten opzeggen en hou rekening met 1 maand opzegtermijn.

Voor het opzeggen kan je deze pagina raadplegen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/opzeggen.shtml

Heb je er nog verdere vragen over dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat te starten. Deze mensen kunnen met je mee kijken maar opzeggen moet je toch even doen anders blijft het contract doorgaan.

Succes en laat nog even weten hoe het is opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic