Dannysan74

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement duurder geworden

Het viel mij op dat mijn abonnement duurder is geworden sinds afgelopen september. Ik wil graag weten waar dit vandaan komt. Het is maar 12 cent duurder maar het is wel raar aangezien ik een contract bij jullie heb.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Dannysan74

Welkom op de Community!

Vodafone past de op 1 oktober 2018 vastgestelde indexatie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag vanaf volgende maand met maximaal 1.39% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.
Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is 1,39%.
Op de rekening van de maand september is dit aangegeven dat dit vanaf 1 oktober 2018 toegepast wordt op jouw abonnement. Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2018 met maximaal 1,39%.
In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat we de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS. Meer informatie vind je hier: http://voda.fo/ne/9d85l

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Dannysan74

Welkom op de Community!

Vodafone past de op 1 oktober 2018 vastgestelde indexatie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag vanaf volgende maand met maximaal 1.39% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS.
Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.
Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is 1,39%.
Op de rekening van de maand september is dit aangegeven dat dit vanaf 1 oktober 2018 toegepast wordt op jouw abonnement. Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2018 met maximaal 1,39%.
In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat we de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS. Meer informatie vind je hier: http://voda.fo/ne/9d85l
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic