h.charkaoui

Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Abonnement geannuleerd

 

 3 maanden geleden

Hoi! 

We zijn niet 24/7 aanwezig op het forum, vandaar mijn late reactie. Ik heb zojuist voor je gecheckt maar de order behorende bij telefoonnummer:  met bestelnummer: is cancelled. 
 

dit het  bericht wat ik kreeg, dat mijn abonnement was geannuleerd, maar de abonnement  loopt nog hoe kan dit en hoe is dit mogelijk ? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
h.charkaoui wrote:

Dankje wel

Ik zie dat je iOS 12.4.1. hebt. 
Neem aan dat je deze al wel hebt geüpdatet naar een nieuwere versie iOS 13.3?
Anders nog even doen of je info aanpassen 

Fijne feestdagen gewenst @h.charkaoui 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @h.charkaoui 
Oei, dat klinkt niet goed. Jammer genoeg kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel. Je zal moeten wachten op een medewerker van Vodafone of toch nog zelf contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Succes en ik hoop dat het snel opgelost kan worden. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @h.charkaoui,

Ik heb zojuist jouw gegevens erbij genomen en dit nagekeken. Ik zie dat je hierover maandag al contact had met mijn collega's en dat er voor jou een case is aangemaakt. Ik zie ook dat mijn collega's ook geconstateerd hadden dat de order binnen de zichttermijn gecancelled was. De informatie die ik eerder heb doorgegeven klopte dus wel. Echter, is er daarna iets mis gegaan in het proces. Goed dat je dit nu hebt laten uitzoeken! De oplossing wordt persoonlijk aan jou medegedeeld wanneer beschikbaar. 

h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dankje wel

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
h.charkaoui wrote:

Dankje wel

Ik zie dat je iOS 12.4.1. hebt. 
Neem aan dat je deze al wel hebt geüpdatet naar een nieuwere versie iOS 13.3?
Anders nog even doen of je info aanpassen 

Fijne feestdagen gewenst @h.charkaoui 

h.charkaoui
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ja klopt, die is al ge-update, naar 13.3 ?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
h.charkaoui wrote:

Ja klopt, die is al ge-update, naar 13.3 ?

Hahaha… TOP! 
Ik zag het opeens en dacht, even snel vragen 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic