Stuijfza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement gegevens kloppen niet

Ik heb 3 Gb volgens de app, terwijl ik een Red Essentieel heb afgesloten na 12 maart 2019, dus dat moet 5 Gb zijn. Via de chat verschillende pogingen gedaan, maar de verbinding valt iedere keer weg....
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Stuijfza

Ohjee, dat is vreemd inderdaad. Het is wel belangrijk dat je hiervoor even contact met ons opneemt via de klantenservice. Dat kan ook telefonisch of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter. Via de Community hebben we helaas geen inzage in jouw gegevens, daarom kan ik dit op deze manier ook niet voor je nakijken of oplossen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Stuijfza? Hebben zij kunnen controleren of je nieuwe abonnement al actief is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog een update voor ons Stuijfza? Mocht er geen update komen, zal het topic binnenkort gesloten worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic