VeraOttens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement niet mogelijk, want nummer zou verlopen zijn

Hi,

Ik wou een abonnement afsluiten, alleen ging dat niet omdat de pagina aangaf dat mijn nummer reeds verlopen zou zijn. Ik kan nog gewoon bellen/sms'en en heb ik minder dan een maand geleden nog opgewaardeerd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
VeraOttens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reacties! Ik had gebeld naar Vodafone, zij vertelde mij dat het probleem niet bij Vodafone lag. Ik ben toen doorverwezen en is het opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi VeraOttens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kunt doen is vandaag de klantenservice van Vodafone bellen van Vodafone en gelijk je abonnement afsluiten. Daar zal iets mis zijn gegaan en die mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is. Lukt het niet om te bellen dan kan je ook een chat starten met Vodafone of langs een Winkel van Vodafone lopen.

Bekijk ook even deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml (deze helpt je ook verder, misschien is er toch iets mis gegaan zoals je het moet aanvragen)

Via deze weg is het niet mogelijk om je te helpen ivm privacy en omdat dit een klanten helpt klanten community is. Succes in ieder geval en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's VeraOttens en hebben zij het kunnen oplossen?
VeraOttens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reacties! Ik had gebeld naar Vodafone, zij vertelde mij dat het probleem niet bij Vodafone lag. Ik ben toen doorverwezen en is het opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super om te lezen VeraOttens dat het opgelost is. Ik zal het topic dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic