MuchDoge

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement op ouders' naam maar rekening op mijn eigen

Hoi,

Is het mogelijk om met vodafone een (telefoon) abonnement aan te vragen op de naam van mijn ouders maar dan de rekening gebruiken die op mijn naam is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MuchDoge
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is mogelijk om het abonnement op de naam van je ouders te zetten en dat jij je rekeningnummer doorgeeft. Als je dit online doet dan moet jij wel thuis zijn op het moment dat ze alles komen afleveren. Je ouders omdat ze hun ID kaart (of Rijbewijs) willen zien en jij moet thuis zijn om 0,01 euro te pinnen en te laten zien dat dit het rekeningnummer is waar Vodafone van af mag schrijven. Als je naar een Vodafone winkel wil dan moet je samen met je ouders gaan.

Let wel op, even info voor je ouders, als je een mobiel bij je abonnement neemt dat Vodafone dan een BKR toetsing gaat doen en dat je ouders dan een registratie krijgen. Neem aan dat je ouders dit niet erg vinden, maar dit moeten ze wel even weten. Dit kunnen ze lezen op de BKR toestellening pagina van Vodafone.

Hoop dat het duidelijk is en heb je nog meer vragen dan kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen. Veel plezier met je abonnement, mocht je die bij Vodafone nemen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi MuchDoge
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is mogelijk om het abonnement op de naam van je ouders te zetten en dat jij je rekeningnummer doorgeeft. Als je dit online doet dan moet jij wel thuis zijn op het moment dat ze alles komen afleveren. Je ouders omdat ze hun ID kaart (of Rijbewijs) willen zien en jij moet thuis zijn om 0,01 euro te pinnen en te laten zien dat dit het rekeningnummer is waar Vodafone van af mag schrijven. Als je naar een Vodafone winkel wil dan moet je samen met je ouders gaan.

Let wel op, even info voor je ouders, als je een mobiel bij je abonnement neemt dat Vodafone dan een BKR toetsing gaat doen en dat je ouders dan een registratie krijgen. Neem aan dat je ouders dit niet erg vinden, maar dit moeten ze wel even weten. Dit kunnen ze lezen op de BKR toestellening pagina van Vodafone.

Hoop dat het duidelijk is en heb je nog meer vragen dan kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen. Veel plezier met je abonnement, mocht je die bij Vodafone nemen.
MuchDoge
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:
Hoi MuchDoge
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is mogelijk om het abonnement op de naam van je ouders te zetten en dat jij je rekeningnummer doorgeeft. Als je dit online doet dan moet jij wel thuis zijn op het moment dat ze alles komen afleveren. Je ouders omdat ze hun ID kaart (of Rijbewijs) willen zien en jij moet thuis zijn om 0,01 euro te pinnen en te laten zien dat dit het rekeningnummer is waar Vodafone van af mag schrijven. Als je naar een Vodafone winkel wil dan moet je samen met je ouders gaan.

Let wel op, even info voor je ouders, als je een mobiel bij je abonnement neemt dat Vodafone dan een BKR toetsing gaat doen en dat je ouders dan een registratie krijgen. Neem aan dat je ouders dit niet erg vinden, maar dit moeten ze wel even weten. Dit kunnen ze lezen op de BKR toestellening pagina van Vodafone.

Hoop dat het duidelijk is en heb je nog meer vragen dan kan je het best de klantenservice van Vodafone bellen. Veel plezier met je abonnement, mocht je die bij Vodafone nemen.


Bedankt voor uw antwoord. Ik heb dan nog een vraag, de specifieke telefoon waarop ik een abbonement wil nemen (OnePlus 6) wordt niet aangeboden door Vodafone direct, wel door mobiel.nl/BelSimpel, maar de probleem daar is dat hun willen dat de rekeninghouder ook op de naam staat van mijn ouders. Ik neem aan dat de financiering bij BelSimpel enz ook wordt gedaan door Vodafone mits er gebruik wordt gebruikt van de Vodafone optie. Is het dus ook mogelijk om hetzelfde te doen bij hun, dat het op hun naam staat maar de rekening op die van mij? Want mobiel.nl en BelSimpel zeggen beiden dat de rekening op de naam moet staan van degene die op het contract komt te staan
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoe het bij derden gaat dat kan ik je niet zeggen, daar heb ik geen ervaring mee. Dan moet je daar contact opnemen en vragen of het mogelijk is. Als je via derden een abonnement neemt bij Vodafone heb je wel alle voordelen van Vodafone. Hoe het administratief gaat, dat zou ik je niet kunnen zeggen.

Dus wil je van hun meer info, dan zal je toch daar even contact op moeten nemen om te vragen wat de mogelijkheden zijn. En als ze zeggen dat het beide op naam moet staan dan zal het ook zo zijn. Neem voor de zekerheid ook nog even contact op met de klantenservice van Vodafone. Dan kunnen ze dat ook heel goed uitleggen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels hier contact over gezocht met mobiel.nl/belsimpel MuchDoge?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic