cnb01

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement over 4 maanden verlopen, maar wil nu een nieuwe telefoon

Hoi!
Mijn abonnement is bijna verlopen en ik mag nu gaan verlengen. Ik wil graag bij Vodafone dan blijven en verlengen met een nieuwe telefoon. Mijn vraag is hoe het zit met een nieuwe telefoon en mijn huidige abonnement en telefoon. Kan ik dan de simkaart van mijn huidige telefoon gebruiken in de nieuwe telefoon en dat ik dan nog betaal voor mijn huidige abonnement tot het verlopen is? En dat daarna de nieuwe abonnement begint? Dubbele kosten wil ik natuurlijk voorkomen :). Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi cnb01

Welkom op de Community! Je kunt 4 maanden voor de einddatum van je huidige abonnement verlengen. Dit mag natuurlijk met een nieuw toestel.
Het nieuwe abonnement zal ingaan zodra je de einddatum van je huidige abonnement bereikt hebt.
Natuurlijk kun je wel al het nieuwe toestel gebruiken met je oude simkaart. Hierdoor maak je geen dubbele kosten.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi cnb01

Welkom op de Community! Je kunt 4 maanden voor de einddatum van je huidige abonnement verlengen. Dit mag natuurlijk met een nieuw toestel.
Het nieuwe abonnement zal ingaan zodra je de einddatum van je huidige abonnement bereikt hebt.
Natuurlijk kun je wel al het nieuwe toestel gebruiken met je oude simkaart. Hierdoor maak je geen dubbele kosten.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic