DjDjero

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement Overschrijven

Op 15-9-2019 heb ik een verzoek ingediend mijn abonnement over te schrijven op een andere naam. Het verzoek stond op 'in behandeling' bij de "Service' knop op de My Vodafone website, maar nu is de aanvraag verdwenen - terwijl het abonnement niet is overgezet.

Wat is er gebeurd met mijn aanvraag? Ik heb ook SMS notificaties ingeschakeld en ook via SMS niks ontvangen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi DjDjero
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hiermee kunnen wij, klanten onder elkaar, niet hier niet helpen. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Als dat niet lukt dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en zien wat er aan de hand is.

Vervelend dat het hier niet kan, maar bij de klantenservice van Vodafone helpen ze je graag verder. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi DjDjero
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hiermee kunnen wij, klanten onder elkaar, niet hier niet helpen. Daarvoor moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten

Als dat niet lukt dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken en zien wat er aan de hand is.

Vervelend dat het hier niet kan, maar bij de klantenservice van Vodafone helpen ze je graag verder. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
DjDjero

Heb je ondertussen contact opgenomen met onze klantenservice ivm een statusupdate of zal ik even voor je kijken?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic