Sandor Hövel

Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Abonnement sloom

Hoi,
Mijn 4G is laatste tijd vrij traag, hij geeft 4G+ aan, maar dan is de internetsnelheid laag. En bellen wordt soms ook verbroken random. Wat kan ik doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het heeft niks te maken met de ban via social media. Sandor Hövel weet heel goed waarom dit is.

De reden waarom je data vertraagd is kan meerdere reden hebben.
Ik raad je aan om de stappen via onze network check te doorlopen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Sandor Hövel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt. Het beste wat je kan doen is kijken of er in de buurt een storing aanwezig is, zie deze webpagina van Vodafone. Mocht er geen storing zijn en je blijft er last van houden, geef het dan op via deze pagina (tekst op de site van Vodafone: Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder.)

Eventueel kan je ook nog, mits er geen storing is, zelf even kijken of je toestel wel goed is. Doe een SIM swap (steek je eigen kaartje in een ander toestel en kijk of je er dan ook nog last van hebt en steek een ander SIM kaartje in je eigen toestel). Of zet je toestel even uit (eerst je SIMkaart eruit halen, daarna je toestel 5 tot 10 minuten uitzetten en daarna je SIMkaart er weer in doen en dan weer aanzetten - hij krijgt dan een kleine reset vanuit Vodafone). Misschien kan het ook helpen om handmatig je netwerk even te wijzingen naar een andere provider en daarna weer terug zetten naar Vodafone NL. Dit zijn een paar kleine dingen die je zelf zou kunnen doen om te testen. Weet ook niet hoe oud het SIM kaartje is, daar kan ook wel eens een storing in optreden.

Via deze wegen kan je je melding maken en dan kan Vodafone kijken wat ze er aan kunnen doen. Mocht je er nog meer vragen over hebben, neem dan contract op met de klantenservice van Vodafone door te bellen of door een chat te starten. Je kan ook eventueel een berichtje sturen via Facebook en/of Twitter.

Succes in ieder geval en hoop dat het lukt om weer normaal 4G te krijgen.
Sandor Hövel
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Energieboy via Social Media kan ik niet meer terecht. Ik heb daar een permanente ban 😞
En via de livechat op de tijden dat ik thuis ben, is het veel te druk zegt ie. Wat nu?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
De TIP's die er boven staan opvolgen, anders zou ik het ook niet weten.
Ligt het dan ook niet aan je permanente ban? Beetje vreemd dat je dit hebt eigenlijk. Maar goed, volg de andere tips op of bel anders de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het heeft niks te maken met de ban via social media. Sandor Hövel weet heel goed waarom dit is.

De reden waarom je data vertraagd is kan meerdere reden hebben.
Ik raad je aan om de stappen via onze network check te doorlopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de stappen via de network check doorlopen Sandor Hövel? Ben je er inmiddels achter waarom de data zo traag is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen reactie komt Sandor Hövel zal het topic binnenkort gesloten worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic