Dimpple

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement veranderd

Onlangs is mijn dochter 18 geworden en heb ik haar abonnement losgekoppeld van de mijne.
Nu krijg ik op de volgende rekening er ineens €4,65 er bij opgedrukt. Gevraagd wat hier de reden van is....
antwoord
Beste mevrouw de Groot, Onlangs bent u bij mijn collega in de winkel geweest m.b.t. een korting die toegekend zou moeten worden. Deze afspraak van korting is voor ons echter niet terug te vinden. Het kan zijn dat deze korting toegepast werd op het abonnementsvorm wat nu niet meer onder uw beheer staat. Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting kom gerust even langs. Met vriendelijke groet, Govert | Vodafone Doetinchem


mijn antwoord hierop:
Dat is dan mooi. Want dan hoef ik nu niet meer voor mijn telefoon te betalen want daar staat in dat ik een 1 jarig abonnement heb nu.
Dank je wel ik ga dit voorleggen bij mijn rechtsbijstand. Ik krijg dan nog 10 maanden telefoonkosten van jullie terug zegt mijn rechtsbijstand.
Fijne dagen en een goed 2019oude abonnementnieuw abonnement
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Dimpple
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Rechtsbijstand bellen en vragen heeft denk ik niet zoveel zin. Je hebt nu eenmaal je contract aangepast en dan gelden er weer nieuwe regels. Het is daarom altijd slim om eerst te kijken hoe je abonnement loopt en of je daar kortingen op krijgt. Want als je deze dan zelf aanpast dan kan die nog wel eens veranderen.

Aangezien dit een Community is waar klanten elkaar helpen is deze vraag niet door een klant te beantwoorden. Mijn advies is dan ook om contact op te nemen met de klantenservice via een privé berichtje te sturen naar Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen zien wat je afspraken waren voor het aanpassen van je huidige contract. Omdat dit in het systeem bekeken moet worden kunnen wij klanten dit natuurlijk niet.

Het zijn een beetje vreemde dagen de komende tijd dus het kan zijn dat het iets langer duurt voor je er antwoord op krijgt maar Vodafone doet natuurlijk z'n best om alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Bellen heeft vandaag geen zin, die zijn toch gesloten maar je kan het nog wel proberen via een chat te starten, mocht er iemand aanwezig zijn.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt.
Natuurlijk namens mij alvast een geweldig 2019 toegewenst 🙂

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Dimpple
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Rechtsbijstand bellen en vragen heeft denk ik niet zoveel zin. Je hebt nu eenmaal je contract aangepast en dan gelden er weer nieuwe regels. Het is daarom altijd slim om eerst te kijken hoe je abonnement loopt en of je daar kortingen op krijgt. Want als je deze dan zelf aanpast dan kan die nog wel eens veranderen.

Aangezien dit een Community is waar klanten elkaar helpen is deze vraag niet door een klant te beantwoorden. Mijn advies is dan ook om contact op te nemen met de klantenservice via een privé berichtje te sturen naar Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen zien wat je afspraken waren voor het aanpassen van je huidige contract. Omdat dit in het systeem bekeken moet worden kunnen wij klanten dit natuurlijk niet.

Het zijn een beetje vreemde dagen de komende tijd dus het kan zijn dat het iets langer duurt voor je er antwoord op krijgt maar Vodafone doet natuurlijk z'n best om alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Bellen heeft vandaag geen zin, die zijn toch gesloten maar je kan het nog wel proberen via een chat te starten, mocht er iemand aanwezig zijn.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je er samen met Vodafone uit komt.
Natuurlijk namens mij alvast een geweldig 2019 toegewenst 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's? En hebben zij kunnen controleren tot wanneer het abonnement en toestel loopt?
Let erop dat een lening pas verwijderd wordt, zodra deze helemaal betaald is. Ook bij het aanpassen van een abonnement zal de lening te zien zijn tot het einde.

Wat wel kan zijn, is dat deze factuur betreft de toestelkosten loopt tot het moment dat het losgekoppeld wordt. Daarna krijg je een factuur vanaf dat moment met de toestelkosten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zijn benieuwd naar een update @Dimpple. Mochten we deze niet ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic