Beantwoord

Abonnement verlengen

  • 1 januari 2019
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Ik heb zojuist het abonnement voor mijn dochter verlengd. Ik heb akkoord gegeven voor een maandbedrag van € 29, dit is inclusief de maandelijkse kosten voor de bijbestelde telefoon. Omdat ik bij het afsluiten van het vorige abonnement (voor mijn andere kind) al mijn vraagtekens had over waar ik volgens mij akkoord op had gegeven en wat het uiteindelijke contract aangaf, heb ik voor de zekerheid een foto van het scherm gemaakt, alvorens op bestellen te drukken. Het scherm gaf bij totaal een maandbedrag van € 29 aan. Verbaasd was ik dan ook bij binnenkomst van het contract per e-mail. Hierin staat een maandbedrag van € 37. Kunt u mij vertellen, hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Energieboy 2 januari 2019, 07:55

Hoi @Alletje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heeft dit misschien te maken dat je een extra korting kreeg en/of korting omdat je ook Ziggo in huis hebt? Deze kortingen staan wel op de website maar niet op het contract.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Alletje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heeft dit misschien te maken dat je een extra korting kreeg en/of korting omdat je ook Ziggo in huis hebt? Deze kortingen staan wel op de website maar niet op het contract.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).

Ziggo:
Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.
Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet.
Dank je.
Topic gesloten.
Reputatie 7
Topic gearchiveerd.