tinnies

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement voor mijn dochter

ben Vodafone klant en dochter wil ook telefoon, hoe regel ik dat en krijg je dan korting?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi tinnies
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je dochter kan natuurlijk zelf een abonnement aanvragen, als deze 18 jaar en ouder is. Is ze dit niet dan kan jij voor haar een abonnement afsluiten, na goedkeuring van Vodafone. Je kan dan zelf met je dochter regelen hoe jullie dit financieel regelen.

Het is niet zo dat je nu korting krijgt op een tweede abonnement omdat je al een abonnement hebt. Maar ik kan je wel adviseren om eens te kijken naar Vodafone Red Together abonnement met een Red Together Extra. Mocht je dan ook Ziggo hebben dan krijg je ook nog eens dubbele data en korting op je abonnement.

Voor info over Red Together zie:
https://www.vodafone.nl/together/

Mijn advies, neem contact op met de klantenservice van Vodafone om alles door te nemen of loop langs een Vodafone winkel. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je de juiste advies geven.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi tinnies
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je dochter kan natuurlijk zelf een abonnement aanvragen, als deze 18 jaar en ouder is. Is ze dit niet dan kan jij voor haar een abonnement afsluiten, na goedkeuring van Vodafone. Je kan dan zelf met je dochter regelen hoe jullie dit financieel regelen.

Het is niet zo dat je nu korting krijgt op een tweede abonnement omdat je al een abonnement hebt. Maar ik kan je wel adviseren om eens te kijken naar Vodafone Red Together abonnement met een Red Together Extra. Mocht je dan ook Ziggo hebben dan krijg je ook nog eens dubbele data en korting op je abonnement.

Voor info over Red Together zie:
https://www.vodafone.nl/together/

Mijn advies, neem contact op met de klantenservice van Vodafone om alles door te nemen of loop langs een Vodafone winkel. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je de juiste advies geven.

Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je contact gehad met mijn collega's tinnies of ben je langs een van onze winkels gegaan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic