ElkeHeijmer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnementskosten contract versus rekenening

Goedemiddag,

In mijn contract staat aangegeven dat de abonnementskosten inc btw 23,- euro is. Er wordt nu 2 maanden op rij 33,01 euro afgeschreven. Gaat er iets mis of begrijp ik het niet goed?

Groet,

Elke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ElkeHeijmer

Welkom op de Community!
Ben je er al achter waardoor de factuur hoger is?

Is dit je eerste factuur bij ons?
De eerste factuur ziet er altijd net iets anders uit. Dit is omdat de eerste factuur loopt vanaf het moment van aansluiten tot het einde van de maand erna. Hierdoor zie je bijvoorbeeld ook 2x de abonnementskosten of toestelkosten er op staan. De volgende factuur zal over 1 maand gaan.

In My Vodafone kun je naar het kopje rekeningen gaan. Vervolgens klik je op de naam van de factuur. Hier kun je de rekening gaan specificeren.
Mocht je hierbij hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi ElkeHeijmer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Deze kunnen voor je in het systeem kijken, dat kunnen wij als klanten niet elkaar niet. Gelukkig maar, zou ik zeggen. Dus het beste wat je kan doen is met Vodafone contact opnemen. Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Op een moderator wachten kan ook, maar die zijn hier niet elke dag, dus dan kan het langer duren namelijk. Anders kan Steven je wel helpen, hij is een moderator bij Vodafone (maar wanneer die er weer is, geen idee). Ik zou bellen of chatten met de klantenservice van Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ElkeHeijmer

Welkom op de Community!
Ben je er al achter waardoor de factuur hoger is?

Is dit je eerste factuur bij ons?
De eerste factuur ziet er altijd net iets anders uit. Dit is omdat de eerste factuur loopt vanaf het moment van aansluiten tot het einde van de maand erna. Hierdoor zie je bijvoorbeeld ook 2x de abonnementskosten of toestelkosten er op staan. De volgende factuur zal over 1 maand gaan.

In My Vodafone kun je naar het kopje rekeningen gaan. Vervolgens klik je op de naam van de factuur. Hier kun je de rekening gaan specificeren.
Mocht je hierbij hulp nodig hebben, dan hoor ik het graag!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We ontvangen graag nog een reactie van jou ElkeHeijmer. Mocht dit niet meer gebeuren, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic