Lientje82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Accessoires shop Offline?

Hallo allemaal,

Kan 1 van jullie mij vertellen waar en hoe ik in Godsnaam online een hoesje en screenprotector voor mijn IPhone Xr kan bestellen via Vodafone? Ik heb een voucher ontvangen bij mijn nieuwe abonnement, maar nergens kan ik het vinden ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Het is zeker een antwoord, het is maar wat je er zelf mee wenst te willen doen.

Ik snap dat die bon van Vodafone niet geldig is bij de MediaMarkt. Al hoewel ik mij afvraag of de korting op de bon en de prijs bij MediaMarkt misschien wel eens heel erg bij elkaar in de buurt zullen komen (ook incl. korting).

Ben zojuist een chat gesprek aangegaan met iemand van Vodafone en die wist me te vertellen dat de accessoire shop er even uit ligt tot 19 januari. Ze zijn namelijk bezig met een nieuwe shop en dat heeft wat meer tijd nodig dan ze hadden verwacht.

Nou, hoef je ook niet meer op Steven te wachten op antwoord. Bij deze 🙂
Fijn weekend in ieder geval!

Bekijk in context

11 Reacties 11
Jel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Pff, ik precies deze vraag!
http://accessoire.vodafone.nl/ staat op de voucher, maar die linkt direct door naar https://www.vodafone.nl/ waar ik tot nu toe geen accessoire heb kunnen ontdekken ?
Lientje82
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jel wrote:
Pff, ik precies deze vraag!http://accessoire.vodafone.nl/ staat op de voucher, maar die linkt direct door naar https://www.vodafone.nl/ waar ik tot nu toe geen accessoire heb kunnen ontdekken ?

Precies!! Heel irritant ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel voor de reactie. Het lijkt erop dat deze offline is gehaald of dat er iets mis is met de link, waardoor je direct op vodafone.nl uitkomt. Ik wordt zelf ook doorgelinkt. Ik heb het intern aangemeld.
Jel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt Steven, krijgen we nog bericht als het weer werkt? Het lukt nu iig nog steeds niet..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht ik een terugkoppeling krijgen, dan laat ik dit weten.
Jel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tsja... nog steeds geen accessoires online.. Vodafone is gestopt met de verkoop ervan misschien ?
Steven heb je al reactie, of kan ik beter zelf ergens anders navragen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Koop je hem toch bij de MediaMarkt (of plaatselijke telecom winkel), dan heb je het direct in handen en kan je het ook gelijk proberen 🙂

Jawel, ik begrijp dat het ook gewoon moet werken natuurlijk, het is een beetje vreemd dat ze het aanbieden en dat dan de link niet werkt. Ik denk dat Steven nog geen info terug heeft ontvangen want dan had die dit zeker al wel laten weten. Zelf ook even op onderzoek uitgegaan en merk op dat alles wat maar met accessoire te maken heeft en Vodafone is NIET meer online. Misschien hebben ze er wel een reden voor 😞
Jel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy bedankt voor je antwoord maar je hebt niets toegevoegd waar ik iets aan heb helaas. Die ontvangen kortingsbon is natuurlijk niet geldig in de mediamarkt ??‍♀️
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes
Het is zeker een antwoord, het is maar wat je er zelf mee wenst te willen doen.

Ik snap dat die bon van Vodafone niet geldig is bij de MediaMarkt. Al hoewel ik mij afvraag of de korting op de bon en de prijs bij MediaMarkt misschien wel eens heel erg bij elkaar in de buurt zullen komen (ook incl. korting).

Ben zojuist een chat gesprek aangegaan met iemand van Vodafone en die wist me te vertellen dat de accessoire shop er even uit ligt tot 19 januari. Ze zijn namelijk bezig met een nieuwe shop en dat heeft wat meer tijd nodig dan ze hadden verwacht.

Nou, hoef je ook niet meer op Steven te wachten op antwoord. Bij deze 🙂
Fijn weekend in ieder geval!
Jel

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok duidelijk, bedankt en jij ook fijn weekend.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic