rsuters

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Accu van iPhone xs max snel leeg

Wij hebben als bedrijf recent een iPhone XS Max besteld. De accu is erg snel leeg. Na twee uur gebruik daalt de lading naar 30%. Is dit normaal?
10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi rsuters
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend. Je hebt een toestel om lang mee door te kunnen en niet dat die na 2 uur al bijna leeg is. Dit kan komen door verschillende dingen en het is lastig om daar achter te komen. Het meest beste test is om een backup te maken van je toestel, dan je toestel helemaal opnieuw te installeren (dus een volledige reset te geven) en na het installeren eerst helemaal leeg laten en dan kijken wat er gebeurd. Doet die het nu wel goed, dan kan je je backup terug zetten en dan kijken wat er dan gebeurd. Heb je er dan nog last van dan? Vaak wordt het veroorzaakt door een app die nog niet is aangepast voor het nieuwe iOS of het toestel, of zijn er processen die door een fout te lang op de achtergrond blijven draaien.

Kom je hier niet uit en blijft het probleem, dan zou het ook kunnen dat de batterij nog niet helemaal goed is geïnstalleerd door de telefoon (kalibreren). Je kan dan ook eens proberen om je iPhone batterij te kalibreren.

Het kan ook zijn dat je je nieuwe iPhone veel intensiever gebruikt, waardoor de batterij sneller leeg lijkt. Gaat je iPhone XS opvallend snel leeg, dan kan er sprake zijn van een defecte batterij en kun je beter terug gaan naar de Apple Store of ga dan even langs een Vodafone winkel. Waarschijnlijk moeten ze hem dan terug sturen naar Apple. Dat zou je dan in de winkel moeten bespreken.

Hoop je hiermee te hebben geholpen en laat nog even weten of het is opgelost. Succes in ieder geval!
rsuters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy dank voor je antwoord. Dat kalibreren lijkt me behoorlijk omslachtig voor een telefoon van 1400€ die 2 dagen oud is. Dan moet deze het gewoon doen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dat kon ik niet zien in het bericht.
Als hij echt twee dagen oud is dan zou ik langs een winkel gaan van Vodafone en/of even online op de website kijken van Apple om langs een Apple winkel te gaan. Binnen de garantie kunnen ze je ook helpen. Kijk wat voor je het best en makkelijkste is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ben je langs een van onze winkels geweest rsuters en hebben ze je verder kunnen helpen hiermee?
rsuters
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet Steven . Morgen gaat iemand van ons bedrijf naar de vodafonewinkel dus dan wordt het hopelijk opgelost.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah super, dan hoop ik dat het probleem verholpen is rsuters!
Mocht je nog vragen hebben, horen we het natuurlijk graag.
Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Sluip reclame voor AH?
Mag dit op de community? ???

Verwacht dat ze er wel wat mee kunnen doen. Succes rsuters.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wahahah Energieboy 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels verholpen rsuters via de winkel?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic