GerardCVW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Actie bij afsluiten nieuw abonnement

Ik heb vorig jaar in december mijn contract verlengd. Ik heb een sym only START L. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van een actie waarbij ik een jaar lang 1 gig per maand extra data krijg. Mijn abonnement is 26 januari 2019 ingegaan maar zonder de toegezegde extra data van 1 gig. Ik heb nu inmiddels 4 keer gebeld naar de klantenservice en iedere keer krijg ik te horen dat er iets fout is gegaan en dat ze het gaan regelen. Uiteindelijk zijn we nu dik 4 weken verder maar nog steeds niks. Sterker nog....een medewerker van de klantenservice deelde mij doodleuk mee dat er bij mijn voorgaande telefoontjes niks is gebeurd en dat er geen notitie is gemaakt van mijn probleem. Met andere woorden... ik heb gewoon voor Jan met de korte achternaam gebeld. Gisteren heb ik weer gebeld en mij is toegezegd dat mijn extra data bij mijn abonnement is toegevoegd. Je raad het al, vandaag weer niks. Ik ben er nu wel klaar mee. Dit was mijn laatste jaar bij Vodafone. Ik heb al jarenlang een abonnement bij Vodafone. Dit is de eerste keer dat ik een keer gebruik kan maken van een actie voordeel en dan gaat het fout. Ik vind het echt niet te geloven dat je als commercieel bedrijf zo met je klanten omgaat. En als straks aan het eind van het jaar mijn abonnement afloopt wel 3 keer per week bellen of ik mijn abonnement wil verlengen.
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi GerardCVW
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Absoluut vervelend wat Vodafone doet en om heel eerlijk te zijn herken ik Vodafone hier niet in. Zeker niet als je al een aantal keren hebt gebeld en niemand hier een aantekening van heeft gemaakt. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je daar een beetje zat van bent en dat je waarschijnlijk wil gaan overstappen. Maar dit mag natuurlijk niet de bedoeling zijn, ze horen je te helpen en zeker als je een actie bent aangegaan, dan moeten ze dit nakomen.

Nu kan ik wel heel hard brullen dat ze je helpen moeten maar ik ben ook maar een klant en dit is een klanten helpt klanten community dus veel meer helpen kan ik je ook niet. Daarnaast mogen de moderatoren niet in het systeem vanwege die nieuwe mooie privacy regels. Dus ik ga je toch vragen om opnieuw contact op te nemen met Vodafone Klantenservice maar dan niet door te bellen maar door contact op te nemen met de Webcare afdeling. Ik denk zelf dat je daar een stuk verder komt en dat deze je wel op een juiste en nette manier gaan helpen.

Dit kan je doen door een chat te starten met deze afdeling of door een privé bericht te sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen wat dieper in het systeem kijken en ik hoop dan ook dat deze mensen je verder kunnen helpen. Heb zelf ook al eens problemen gehad en via deze weg ging het mij beter af. Begrijp het als je er geen zin meer in hebt maar wil je aub hier nog 1x energie in steken om te doen. Met de hoop dat het dan allemaal wel goed komt en dat je misschien over een jaar toch anders denkt over Vodafone.

Laat nog even weten of het is gelukt. Alvast bedankt!
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
GerardCVW

Hallo Gerard
Een kleine troost mss voor je, maar je bent niet alleen in dit verhaal.

Ik herken namelijk heel veel in je verhaal en ook de tijd waar in het is gebeurt namelijk begin december, ik heb in begin december geprobeerd een verlenging van een abo wat ik al decennia lang heb te verlengen en ik heb heb ook nog eens het zelfde soort abo als jij hebt ( Sim Only Start L). Alleen krijg ik wel de extra data. Maar alleen lukt niet de verlenging en krijg ik de bij de bestelde verlenging ook niet de bijbehorende telefoon, waar de hele verlenging mij om ging.
In mijn geval zit ik dus muur en muur vast in het Vodafone systeem en heb ik dus ook sinds dien meerdere keren gebeld ben meerdere keren gebeld door Vodafone medewerkers zelf en dan ook nog tig keer gechat, met de bekende uitkomst. In mijn geval is steeds het oordeel je zit nog steeds vast in ons systeem en we krijgen je daar niet uit. Steeds weer werd er mij verteld dat ze eerst de oude bestelling gingen delete en dan zou ik een mail / bericht krijgen en dan was het opgelost tatata 😉 .. En kon ik de verlenging opnieuw gaan aanvragen met de hulp van Vodafone medewerkers als ik er nog geduld voor zou hebben ondertussen ;( Ik vertelde er ook steeds bij na ieder gesprek en of chat of en als hun mij belde om er dan wel een notitie van te maken. Dit zodat er een dossier is en ik niet steeds het hele verhaal opnieuw zou hoeven uitleggen ( minimaal 15 /20/ min per medewerker ) keer op keer vrij normaal toch, leek mij. Je snapt het al, dat beloven ze wel alleen doen, ho maar.

Volgens deze info > ( onder ) < die toch duidelijk in my Vodafone account staat ( als zijnde mijn contract ) zou ik nu toch echt mogen verlengen, maar raar ra het Vodafone systeem vind ondanks het er zwart op wit staat van niet. Maar nu komt het Ik ben pas wel weer gebeld door een medewerker want ze krijgen natuurlijk wel een melding uit het zelfde niet werkende Vodafone systeem binnen dat je contract bijna afloopt en ze zien dat je als klant nog geen verlenging gedaan hebt. Dan slaan wel alle bellen rood aan in het systeem en ze willen je natuurlijk wel houden als goed betalende klant al decennia lang en dan blijkt uit het systeem dat je nog niet verlengd hebt... Oooooooouw dat is toch zeker niet het zelfde systeem waar je ook in vast in zit en waarom je verlening er niet doorheen komt, of wel ? ..Tja dat kan natuurlijk niet en zo draaien we rond en rond bij Vodafone .
1- Abonnement:
2- Start L
3- Looptijd van je contract:
4- Van 27 februari 2017 tot en met 26 februari 201
5- Verlengen kan vanaf:
6- 4 maanden voor einddatum 26 februari 201
7- Nog even geduld! Je kunt nog niet verlengen.
8- Looptijd van je lening:
9- Van 13 februari 2017 tot en met 13 februari 2019
Wie het weet mag het zeggen, al weet ik het antw al en dat is dat ze hier helaas niet veel voor je doen als Mod zijnde en dat is vanwege de bevoegdheden die ze hier niet hebben en dus mogen kunnen mogen ze geen info inzien als Mod op dit forum, wat nu toch vooral voor klanten is en je kan hier je frustratie's van je af te typen ...tatatata..... keep smiling 😉
Gr.
Pred..

Ps
Als je oplet zie je al bij punt 7 de fout :

7- Nog even geduld! Je kunt nog niet verlengen ???
6- Uh terwijl dit 4 mnd van te voren wel al mag ?

Zie begin en eind datum van contract>>>>> hoezo moet ik nog even geduld hebben bij punt 7 :thinking:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's GerardCVW ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic