Nouk_

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes

Actiecode Friends & Family

Ik mag mijn abonnement gaan verlengen en heb besloten dat ik graag een iPhone X wil hebben, echter is deze via Vodafone niet meer verkrijgbaar helaas. Nu werd ik er door iemand op geattendeerd dat deze in de Friends&Family shop nog wel aan te schaffen is. Weet hier iemand of het mogelijk is deze alsnog te bestellen of is het verkrijgen van zo'n actiecode een onmogelijke opgave?

Alvast bedankt voor de hulp!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nouk_
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even gekeken en je hebt gelijk dat het op de ene website niet meer staat en op de ander le nog wel. Vraag me overigens af of de deze nog wel wilt hebben, hij is toch wel weer 2 jaar oud en eigenlijk maken ze die ook niet meer (alleen voorraad moet nog op).

Maar goed, om een code te krijgen moet je familie en/of vrienden hebben bij Vodafone die je dan aan deze code helpt. Alleen dan kan je op die speciale site die iPhone X bestellen. Je zult moeten gaan lobbyen bij Vodafone om de code ??. Probeer eens de klantenservice van Vodafone te bellen en te vragen of die je kunnen helpen. Of wacht anders op een moderator hier, misschien willen die je helpen. Al hoewel me ook kan voorstellen dat die met handen en voeten aan regels zijn verbonden voor het verstrekken van deze code.

Dus of het mogelijk is om zo’n code te krijgen, geen idee. Zal je toch even rond moeten gaan vragen ??. Succes in ieder geval en mijn advies, koop een nieuwere iPhone. Kan je weer een jaartje langer er mee doen en is die ook nieuwer ??.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Nouk_
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even gekeken en je hebt gelijk dat het op de ene website niet meer staat en op de ander le nog wel. Vraag me overigens af of de deze nog wel wilt hebben, hij is toch wel weer 2 jaar oud en eigenlijk maken ze die ook niet meer (alleen voorraad moet nog op).

Maar goed, om een code te krijgen moet je familie en/of vrienden hebben bij Vodafone die je dan aan deze code helpt. Alleen dan kan je op die speciale site die iPhone X bestellen. Je zult moeten gaan lobbyen bij Vodafone om de code ??. Probeer eens de klantenservice van Vodafone te bellen en te vragen of die je kunnen helpen. Of wacht anders op een moderator hier, misschien willen die je helpen. Al hoewel me ook kan voorstellen dat die met handen en voeten aan regels zijn verbonden voor het verstrekken van deze code.

Dus of het mogelijk is om zo’n code te krijgen, geen idee. Zal je toch even rond moeten gaan vragen ??. Succes in ieder geval en mijn advies, koop een nieuwere iPhone. Kan je weer een jaartje langer er mee doen en is die ook nieuwer ??.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Nouk_ en heb je een code weten te bemachtigen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic