Elssie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Activeer abonnement

Vandaag zou 15.30 het abonnement omgezet worden.
Hollands nieuwe heeft alles gestopt.
Vodafone geeft nog niet geactiveerd
Hoelaat gaat dit gebeuren?
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Elssie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik merk op dat er inmiddels 2 topics zijn aangemaakt over deze vraag. Laat ik me bij deze topic houden dan kan de moderator die andere stoppen. Het is natuurlijk erg vervelend dat Hollands Nieuwe nu al is gestopt en je nog geen bereik hebt met Vodafone. Geen goed begin maar dat komt zeker wel goed 🙂

Heb je de SIMkaart van Vodafone er pas ingedaan toen Hollands Nieuwe er mee stopte? Zou je anders nog eens je SIMkaart van Vodafone uit je toestel willen halen, 10 minuten wachten, en dan weer opnieuw je SIMkaart erin en dan aanzetten? Misschien dat dit helpt en dat je dan wel contact krijgt met de Vodafone centrale.

Het kan ook zijn dat Vodafone nog bezig is met je aansluiting. Normaal gezien zou de oude provider pas mogen stoppen als de nieuwe je heeft aangesloten maar het komt wel eens voor dat de oude provider toch eerder stopt en Vodafone nog bezig is met aansluitingen en je daarom nog geen bereik hebt. Dan kan ik alleen maar zeggen, heb nog even geduld.

Mocht je er nu niet gerust om zijn dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen wat er aan de hand is. Dit kan je het best doen door een chat te starten met Vodafone omdat je nog geen bereik hebt. Daar zit iemand die met je mee kan kijken. Maar ik zeg al, ik zou nog even wachten en de tip hier boven nog even proberen uit te voeren.

Het komt zeker wel goed vandaag en laat nog even weten als je bereik hebt en wat je hebt gedaan.
Elssie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Helaas werkte je tip niet direct.
Ben toch even langs de vodafonewinkel gereden.
Medewerker heeft gebeld. Er was wat vertraging in de verwerking en activering. Helaas 6 u later dan gepland is alles geregeld.
Nog bedankt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Elssie
Goed om te horen dat het dan toch aangesloten is. Wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren.
Hoop dat je verder blij en tevreden bent over Vodafone en als je nog eens iets hebt, je weet de Community te vinden 🙂

Veel plezier en een fijn weekend gewenst.
Elssie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb nog een vraag.
Mijn SMS komt niet binnen.
Waar kan ik dit instellen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Je zou eens kunnen proberen om je simkaart uit hè toestel te halen, 10 minuten wachten en weer terug in te stoppen en weer aan te zetten.

Je kan ook even kijken of het sms nummer wel juist is. Zie bij instellingen en netwerk ergens het sms nummer, even controleren of dit wel dit nummer is: +31 6540881000

Anders vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer een keer willen resetten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels verholpen Elssie met de smsjes?
Elssie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ja gelukkig wel.
Telefoon uit en aan lost veel problemen op.
Dank je wel
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, ik heb het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic