DLM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren Multi data sim

Zojuist gebeld naar de Helpdesk voor het activeren van een multisim tbv mijn iPad. Door de medewerker werd verteld dat er een storing is en dat de Multisim niet geactiveerd kan worden ? Op mijn vraag wanneer de Multisim dan wel geactiveerd kan worden kon de medewerker geen antwoord geven . Zonder mijn gevoel over dit feit weer te geven is de concrete vraag: “Wanneer is de storing opgelosten en kan de Multisim geactiveerd worden” ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DLM

Welkom op de Community!
Het klopt inderdaad dat wij hier problemen mee ondervinden. We werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Helaas is er geen eindtijd bekend. Hierdoor kunnen wij ook niet aangeven hoe snel het opgelost is. Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DLM

Welkom op de Community!
Het klopt inderdaad dat wij hier problemen mee ondervinden. We werken er met man en macht aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Helaas is er geen eindtijd bekend. Hierdoor kunnen wij ook niet aangeven hoe snel het opgelost is. Mijn excuses voor het ongemak!
Gerard72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem, zit met smart op de activering van 7 multi data sim kaarten te wachten. Mijn medewerkers kunnen nu niet onderweg de digitale werkbon invullen.
Bij de Vodafone winkel weten ze er helemaal niets vanaf.
Later sprak ik sprak een andere medewerker en die zei dat de storing opgelost was... Dus niet...
Graag een duidelijk antwoord wanneer het werkt en waar ik de schadeclaim kan heen sturen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Gerard72
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard heel erg vervelend dat er een storing is. Steven geeft al aan dat Vodafone er druk mee is om dit probleem op te lossen. Zodra het weer werkt zal hij waarschijnlijk hier wel weer een melding maken. Maar ik zou het zelf ook blijven proberen. Als het sneller is opgelost dan hij het te horen krijgt zit je alleen maar te wachten.

Over de compensatie bij overlast staat er op de website: Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Hoop dat het snel is opgelost en dat je de Multi Sim snel kan activeren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit geldt alleen voor een storing op het netwerk waardoor je niet bereikbaar bent met bellen of gebeld worden etc. Energieboy
Dit staat los van een multisimkaart activeren.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Dit geldt alleen voor een storing op het netwerk waardoor je niet bereikbaar bent met bellen of gebeld worden etc. Energieboy
Dit staat los van een multisimkaart activeren.

Voor mijn gevoel valt dit ook onder een storing 🙂
Maar goed, dat moet Vodafone uitzoeken met de TS en ik gelukkig niet 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Gerard72?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic