Beantwoord

Adapter Samsung galaxy S9 is stuk

  • 24 maart 2019
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Hoi,
Ik heb in oktober 2018 een Samsung galaxy S9 via een abonnemnet besteld. Vorige week 18-3-19 doet de adapter er niet meer. Is er garantie op mijn adapter? Ik vind dat een adapter van zo'n duur apparaat te snel stuk gaat.
icon

Beste antwoord door Energieboy 25 maart 2019, 11:12

Hoi @irvingkelly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Tekst van Samsung:
Je product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, wanneer het toestel is aangeschaft binnen Europa*. Onze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door ongevallen of ongeoorloofde aanpassingen. Zie de garantiebeperkingen onderaan voor volledige details.

Samsung-accessoires, inclusief de lichtnetadapter, worden gedekt door onze garantie.
Voor meer info: https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf

Het beste wat je kunt doen is de website van Vodafone raadplegen en je reparatie opgeven. Het zal je dan duidelijk worden wat je moet doen en mocht je nog meer vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Anders even langs een Vodafone winkel lopen om te kijken of ze je daar kunnen helpen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @irvingkelly
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Tekst van Samsung:
Je product en de accessoires van Samsung worden gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum gedekt door de fabrieksgarantie van Samsung, wanneer het toestel is aangeschaft binnen Europa*. Onze garantie dekt geen schade die is veroorzaakt door ongevallen of ongeoorloofde aanpassingen. Zie de garantiebeperkingen onderaan voor volledige details.

Samsung-accessoires, inclusief de lichtnetadapter, worden gedekt door onze garantie.
Voor meer info: https://images.samsung.com/is/content/samsung/p5/nl/support/warranty/mobile-warranty-nl-be.pdf

Het beste wat je kunt doen is de website van Vodafone raadplegen en je reparatie opgeven. Het zal je dan duidelijk worden wat je moet doen en mocht je nog meer vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Anders even langs een Vodafone winkel lopen om te kijken of ze je daar kunnen helpen.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Reputatie 6
Heb je gebruik gemaakt van één van de tips van Energieboy @irvingkelly ?