Beantwoord

afgesloten abbonement wissel

  • 15 juni 2019
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

gisteravond abbonement verlengt met red essential. dit moest start L zijn.
graag omzetten
icon

Beste antwoord door Energieboy 15 juni 2019, 10:10

Hoi @y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hoi @y.l.heidelberg
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit kan je niet via de community doen. Je zal hiervoor contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan deze bellen en vragen of ze je abonnement om kunnen zetten. Waarschijnlijk moet je even een maandje wachten en dat je dan pas kan omzetten want volgens de website van Vodafone kan dit pas na 1 maand na je abonnement is ingegaan. Zie: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bel overigens het nummer 0800-2266789 (deze kunnen je verder helpen)
Reputatie 6
Heb je ondertussen contact met ons gehad @y.l.heidelberg ?
Geen reactie, topic gesloten.