Kaatje-Elisa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afkoop toestel factuur voldaan maar nog niet zichtbaar in My Vodafone

Ik heb vanwege een benodigde hypotheek mijn toestel afgekocht. De rekening heb ik betaald met I deal via my Vodafone. Dit is nu twee dagen geleden. De rekening blijft echter staan.. staat niet bij betaalde rekeningen. is wel afgeschreven. Klopt dit wel, is hij dan al wel verwerkt? Heeft nogal haast i.v.m. de hypotheek.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kaatje-Elisa

Welkom op de Community!

Het is afhankelijk hoe de factuur voldaan is.
Als de factuur betaald is via internetbankieren, dan duurt het 3 werkdagen voordat het bij ons binnen komt.
Betaal je via My Vodafone, (iDeal) dan komt de betaling bij ons meteen binnen en wordt het binnen 24 uur verwerkt.

Indien het niet verwerkt is binnen 3 werkdagen (internetbankieren) of binnen 24 uur (iDeal), mag je contact opnemen met mijn collega's. Je kunt hiervoor een bericht sturen via Facebook, Twitter of een chat starten via My Vodafone..
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Kaatje-Elisa

Welkom op de Community!

Het is afhankelijk hoe de factuur voldaan is.
Als de factuur betaald is via internetbankieren, dan duurt het 3 werkdagen voordat het bij ons binnen komt.
Betaal je via My Vodafone, (iDeal) dan komt de betaling bij ons meteen binnen en wordt het binnen 24 uur verwerkt.

Indien het niet verwerkt is binnen 3 werkdagen (internetbankieren) of binnen 24 uur (iDeal), mag je contact opnemen met mijn collega's. Je kunt hiervoor een bericht sturen via Facebook, Twitter of een chat starten via My Vodafone..
Laat je weten of het gelukt is?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
IS het inmiddels verholpen Kaatje-Elisa?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic