JeroenKerkhof91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Aflosbewijs van de BKR-geregistreerde lening

Hi,

Ik dien een aflosbewijs van de bij BKR-geregistreerde lening aan te leveren. Het gaat om de uitstaande lening mbt mijn mobiele telefoonabbonement. Hoe gaat dat in zijn werk?

Mvg,

Jeroen Kerkhof
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JeroenKerkhof91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi all,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb telefonisch bij de klantenservice uitgelegd dat ik bezig ben met een hypotheekaanvraag en dat ik daarvoor mijn BKR-registratie ongedaan wil laten maken. Ze hebben mij daarop een mail gestuurd met het bedrag en een bevestigingsknop om de factuur aan te vragen. Even later kon ik in MyVodafone de factuur vinden en heb ik deze direct betaald. Binnen een dag kreeg ik een bevestiging dat ik had betaald en dat ze mijn BKR-registratie zullen laten verwijderen. Deze bevestigingsmail was voldoende bewijs om mijn hypotheekaanvraag door te kunnen zetten. Binnen enkele dagen zal mijn BKR-registratie verwijderd zijn.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JeroenKerkhof91
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Om heel eerlijk te zijn heb ik nog nooit van een aflosbewijs gehoord.
Als je een registratie hebt staan bij BKR omdat je een mobiel hebt gekocht of omdat er niet altijd netjes is voldaan voor het abonnement heb en daarna is het weer in orde, dan gaat deze er vanzelf af als Vodafone daar weer een positief bericht naar BKR stuurt. Dus een aflosbewijs, ik ken het echt niet.

Misschien kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat te starten met iemand van de klantenservice. Kan zijn dat die daar meer van weten, ik ben ook maar een klant die klanten wil helpen. Je kan ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Ook deze mensen kunnen je helpen maar via de telefoon of per chat gaat denk ik nu sneller.

Mocht je antwoord hebben, laat het dan hier nog even weten, dan heb ik er ook weer iets van geleerd 🙂
Alvast bedankt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien je een lening hebt, kun je via de klantenservice aanvragen om deze in een keer stop te zetten. Heb je dit inmiddels aangevraagd JeroenKerkhof91?
Zodra je dat gedaan hebt, krijg je binnen een aantal dagen een e-mail waarin staat wat het totale bedrag is. Als je het in een keer wilt stopzetten, dien je zoals in de mail uitgelegd staat een reply te sturen met een akkoord. Op de volgende factuur zie je dan alle kosten van de lening terug.
Dit is tevens het bewijs dat het in een keer afbetaald is. Zodra deze voldaan is, zal dit ook doorgezet worden naar het BKR.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
We zijn benieuwd naar een update van jou JeroenKerkhof91
JeroenKerkhof91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hi all,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb telefonisch bij de klantenservice uitgelegd dat ik bezig ben met een hypotheekaanvraag en dat ik daarvoor mijn BKR-registratie ongedaan wil laten maken. Ze hebben mij daarop een mail gestuurd met het bedrag en een bevestigingsknop om de factuur aan te vragen. Even later kon ik in MyVodafone de factuur vinden en heb ik deze direct betaald. Binnen een dag kreeg ik een bevestiging dat ik had betaald en dat ze mijn BKR-registratie zullen laten verwijderen. Deze bevestigingsmail was voldoende bewijs om mijn hypotheekaanvraag door te kunnen zetten. Binnen enkele dagen zal mijn BKR-registratie verwijderd zijn.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
TOP!
En bedankt voor deze terugkoppeling.
Veel succes met de aanvraag van je hypotheek en alvast veel plezier in je nieuwe woning 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super! Heel veel plezier met je nieuwe woning! Ik heb het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic