Sarissa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afschrijving

Hallo,

Waarom is er in de maand januari 2019 om precies te zijn €106,80 van mijn rekening afgeschreven? Mijn abonnement kosten zijn €52,61. Het overige bedrag kan ik nergens terug vinden waarom dat van mijn rekening af is.

alvast bedankt.
7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Sarissa

Welkom op de Community!
In My Vodafone kun je de rekening specificeren. Dit doe je door op de naam van de factuur te klikken onder het kopje rekeningen.
Mocht je er niet uit komen, kun je ons een bericht sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken we met je mee.
Laat je weten of het gelukt is?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Sarissa wrote:
Hallo,

Waarom is er in de maand januari 2019 om precies te zijn €106,80 van mijn rekening afgeschreven? Mijn abonnement kosten zijn €52,61. Het overige bedrag kan ik nergens terug vinden waarom dat van mijn rekening af is.

alvast bedankt.

Was de het een mail de rekening let dan op :
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
PredRob wrote:

Sarissa wrote:
Hallo,

Waarom is er in de maand januari 2019 om precies te zijn €106,80 van mijn rekening afgeschreven? Mijn abonnement kosten zijn €52,61. Het overige bedrag kan ik nergens terug vinden waarom dat van mijn rekening af is.

alvast bedankt.
Was de het een mail de rekening let dan op :

Het gaat er denk ik om dat het bedrag al is afgeschreven. Als dat het geval is dan graag het bericht van steven goed lezen en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen wat er aan de hand is.

Is het nog niet afgeschreven en zo’n sms of mail, dan gewoon niets doen met de mail of sms. Je kan dan zo ie zo wel het bericht van steven opvolgen en kijken of het klopt. En anders ook weer eerst even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy wrote:

PredRob wrote:

Sarissa wrote:
Hallo,

Waarom is er in de maand januari 2019 om precies te zijn €106,80 van mijn rekening afgeschreven? Mijn abonnement kosten zijn €52,61. Het overige bedrag kan ik nergens terug vinden waarom dat van mijn rekening af is.

alvast bedankt.
Was de het een mail de rekening let dan op :
Het gaat er denk ik om dat het bedrag al is afgeschreven. Als dat het geval is dan graag het bericht van steven goed lezen en anders even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone om te vragen wat er aan de hand is.

Is het nog niet afgeschreven en zo’n sms of mail, dan gewoon niets doen met de mail of sms. Je kan dan zo ie zo wel het bericht van steven opvolgen en kijken of het klopt. En anders ook weer eerst even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Dan is het nog een mooie melding voor mensen die hier komen kijken lijkt mij..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
PredRob hier bestaat al een apart phishing topic over.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
is het gelukt met de rekening te specificeren Sarissa of heb je hierover nog contact op moeten nemen met de klantenservice?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie meer.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic