Oosterhuisfemke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afschrijving abbonementskosting

Ik heb de laatste tijd steeds dat er veel meer wordt afgeschreven dan hoort, maar ik kan nergens vinden wat mijn precieze abbonementskosten zijn en waarom de kosten zo nu en dan verdubbeld zijn.
In de app staat namelijk dat ik geen extra kosten heb en dat ik niet over mijn abbonement ben gegaan.. Ik hoop dat iemand weet waar ik dit kan vinden!

Alvast bedankt!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Oosterhuisfemke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zijn dit niet de inflatiekosten die Vodafone heeft aangepast sinds oktober dit jaar? Kijk voor meer info op https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Zijn het andere kosten, of veel hogere kosten, en is deze niet terug te vonden op je factuur en/of via de My Vodafone app dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Fijne Kerstavond en hele Fijne Feestdagen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Oosterhuisfemke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zijn dit niet de inflatiekosten die Vodafone heeft aangepast sinds oktober dit jaar? Kijk voor meer info op https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml

Zijn het andere kosten, of veel hogere kosten, en is deze niet terug te vonden op je factuur en/of via de My Vodafone app dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Fijne Kerstavond en hele Fijne Feestdagen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
In My Vodafone kun je op de factuur klikken. Doordat je op de naam klikt, krijg je te zien wat er in rekening is gebracht. Het kan zijn dat je abonnement is verhoogd door de inflatiecorrectie. Dit stond op de factuur van september.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was dit verder duidelijk @Oosterhuisfemke of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic