Ri4fun

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afsluiten abonnement mobiel

Ik wil het abonnement van mijn man stop zetten bij Vodafone onder hij zijn werk telefoon ook privé mag gebruiken. Wat moet ik doen om het abonnement af te sluiten? Hoe lang duurt het voordat het afgesloten wordt?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Ri4fun
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat goed dat die nu zijn mobiel mag gebruiken van zijn werk. Dat is altijd handiger en daarmee kan je ook kosten besparen. Mocht het contract van je man volledig zijn doorlopen (1 jarig of 2 jarig abonnement) dan kan die deze nu opzeggen en dan heeft die 1 maand opzegtermijn. Let wel op dat dan zijn huidige privé nummer komt te vervallen. Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je het abonnement online op.

Opzeggen kan je doen door de klantenservice van Vodafone te bellen of vul online het formulier in op deze pagina.

Maar het kan ook zijn dat het abonnement van je man nog doorloopt een aantal maanden. Als dat het geval is dan kan hij deze afkopen. Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen we een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen.

Volgens mij kan je dan het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur. Of het formulier gebruiken wat ik hier boven ook heb geschreven. Succes en laat nog even weten hoe je het hebt gedaan en of je inmiddels contact hebt opgenomen met Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Ri4fun ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic